Specjalista ds. Sprzedaży

  • Olsztyn
  • Sig Sp. Z O.o.

Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta Przyjmowanie oraz rejestrowanie zamówień sprzedaży w wewnętrznym systemie Przygotowywanie ofert handlowych Weryfikacja stanów magazynowych Procesowanie potrzeb transportowych do osoby odpowiedzialnej za logistykę Kompletowanie dokumentów sprzedaży Wymagania: Doświadczenie handlowe na podobnym stanowisku Znajomości produktów i rynku branży budowlanej Dobra znajomość pakietu MS Office Zdolności analityczne Doskonałe umiejętności komunikacyjne Samodzielność, inicjatywa oraz wysoka motywacja do działania Dobra organizacja pracy Oferujemy: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:00 lub 08:00-16:00 Możliwość rozwoju w strukturach firmy Duży zakres samodzielności i możliwość realizowania własnych pomysłów Pracę w firmie o dojrzałej kulturze organizacyjnej Platformę wspierającą dobrostan pracowników Możliwość skorzystania z opieki medycznej bądź karty sportowej Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie Kompleksowy program szkoleń oraz warsztatów rozwijających kwalifikacje (produktowe, sprzedażowe i inne) Udział w programie wdrożeniowym nowego pracownika (wyposażenie w wiedzę niezbędna na danym stanowisku) Program szkoleń e-learningowych z zakresu zasad funkcjonowania działalności Zniżki na firmowe produkty i usługi Udział w inicjatywach charytatywnych Bezpieczne warunki pracy