Digital content marketing specialist

  • Warszawa
  • Simplicitykariera
  Zapraszamy Cię do świata SimplicITy , gdzie spotkasz zespół entuzjastów i ekspertów, dostarczają cych rozwiązania technologiczne w niemal każdym sektorze gospodarki. P oprzez najnowocześniejsze rozwiązania rynkowe znajdujące się w naszym port folio , adresujemy istniejące wyzwania z jakimi borykają się organizacje, jak również świadczymy usługi mające na celu szerzenie wiedzy, edukację i dobór właściwych dla danego klienta produktów i usług, często szytych na miarę ich potrzeb.   Do naszego Zespołu Marketingu  poszukujemy osoby, która razem z nami będzie tworzyć technologiczną przyszłość.   Co nas wyróżnia?   Dostarczamy wartość poprzez technologię Cenimy sobie nowoczesność, dlatego jesteśmy partnerem producentów, którzy są liderami w swoich obszarach:  Dell Technologies, RedHat, Oracle, IBM, NetApp, Vmware, Veritas, HCL, Checkmarx, BlackBerry, SuSE jednocześnie pozostając otwartym na wciąż pojawiające się nowe rozwiązania.   Od 2020 roku jesteśmy firmą globalną będącą częścią międzynarodowej korporacji Ricoh, posiadającej ponad 100 tys. pracowników w 200 lokalizacjach na świecie Planujemy realizację globalnych projektów   Oferujemy   Profesjonalny onboarding, który pomoże Ci szybko zapoznać się z Zespołem i zadaniami Wsparcie i opiekę doświadczonej i naszym zdaniem najlepszej Marketing Manager Rozwój kompetencji i poszerzanie wiedzy poprzez wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia Możliwość rozwoju osobistego wraz z dynamicznym rozwojem firmy   Udział w spotkaniach i wyjazdach integracyjnych Dostęp do platformy benefitowej WorkSmile Wspaniałą atmosferę pracy i dużo śmiechu Zespół pełen ambicji i kreatywności Elastyczność godzin i miejsca pracy   Jak wygląda rekrutacja do Simplicity?   Jeżeli jesteś zainteresowany/zainteresowana wzięciem udziału w rekrutacji - napisz bezpośrednio na adres : rekrutacja@simplicity-poland.pl lub zostaw swoje CV w formularzu aplikacyjnym.   W pierwszym kroku porozmawiasz z naszą HR Business Partner Następnie umówimy się na spotkanie w naszej siedzibie podczas którego porozmawiasz z Marketing Manager Ostatnim krokiem jest krótkie zadanie ( max 30 min ), w którym poznajemy Twój tok myślenia, sposób działania i kreatywność. Po tym zapada decyzja a cały proces nie trwa dłużej niż 2-3 tygodnie. Obowiązki Prowadzenie badań rynku, analiza raportów, danych rynkowych oraz trendów Opracowywanie i wdrażanie strategii digital content marketingowej oraz social media targetujących buyer persony B2B i B2G (Business to Goverment) Tworzenie angażującego, merytorycznego contentu w oparciu o lejki marketingowo-sprzedażowe Analiza danych marketingowych (wyniki kampanii, współczynniki konwersji, ruch itp.), aby kształtować przyszłe strategie komunikacji z Klientami. Monitorowanie i ocena skuteczności kampanii, raportowanie zawierające rekomendacje dotyczące optymalizacji zasobów w celu uzyskania najlepszego wyniku. Ścisła współpraca z Zespołem Handlowym, Presales, Technicznym oraz agencjami  zewnętrznymi Wymagania Min 2-3 letnie doświadczenie w marketingu cyfrowym, w tym w planowaniu, wdrażaniu i analizie kampanii marketingowych online (mile widziane doświadczenie w branży B2B) Umiejętności tworzenia atrakcyjnych i angażujących treści takich jak artykuły, posty na blogach, e-booki, materiały promocyjne, treści na naszą stronę internetową Znajomość zasad optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych (SEO) oraz narzędzi i platform marketingowych ( do tworzenia newsletterów, narzędzia do automatyzacji marketingu itp.) Umiejętność analizy danych i interpretacji wyników kampanii marketingowych Silne umiejętności organizowania czasu pracy, project management , kreatywność i elastyczność