Kierownik / Kierowniczka ds. Kluczowych Klientów (Key Account Manager)

  • Wrocław
  • Play
Twoje zadania:Współtworzenie strategii sprzedaży, pozyskania, utrzymania i rozwoju klientów biznesowych z segmentu MLERealizacja określonych celów sprzedażowych do nowych i obecnych klientówPoszukiwanie możliwości i źródeł dotarcia oraz pozyskania nowych klientówEfektywne budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientamiDiagnozowanie potrzeb klientów i rekomendowanie odpowiednich rozwiązańKreowanie profesjonalnego wizerunku firmyAnaliza konkurencji oraz bieżących trendów na rynku telekomunikacyjnymSzukamy Ciebie, jeśli: Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku lub w zarządzaniu sprzedażą do klientów z segmentu MLEPosiadasz doświadczenie w skutecznym budowaniu i utrzymaniu bazy klientówZnasz branżę telekomunikacyjną i usługi ICTWykazujesz umiejętności interpersonalne pozwalające na swobodną i efektywną komunikacjęCechuje Cię innowacyjność, proaktywne podejście i umiejętność szybkiej analizyDobrze znasz pakiet MS OfficeOtrzymasz od nas benefity: Umowa o pracę System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy Praca hybrydowa (office + home office) Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne Telefon i Internet PLAY wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do biblioteki online) oraz zniżki pracownicze Opieka medycznai ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery) Dodatkowy benefit świąteczny Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną