Kierownik logistyki/Logistics manager (m/k)

  • Legnica
  • Trenkwalder Polska
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko: Zakres obowiązków: przygotowywanie planów produkcyjnych długo i krótko terminowych dla Zakładów Automotive poprzez analizę wydajności poszczególnych obszarów produkcyjnych, optymalizacja zapasów, komponentów i wyrobów gotowych poprzez jej zwiększanie lub redukcję, zgodnie z wyznaczonymi celami, odpowiedzialność za łańcuch dostaw poprzez zarządzanie dostawcami, przyjęciem towarów, magazynowaniem i wysyłką, realizacja celów budżetowych poprzez redukcję kosztów logistycznych i akceptowanie faktur do wyznaczonej wysokości, a także przygotowywanie prognoz sprzedaży, ustalanie, nadzorowanie i raportowanie wskaźników KPI, a także reagowanie na zauważone w nich odstępstwa, przygotowywanie działu do audytów i wizyt klientów poprzez realizację wymagań klientów, odpowiedzialność za transporty specjalne do klientów lub od dostawców poprzez decydowanie i zatwierdzanie określonych ilości wychodzących lub przychodzących do firmy, odpowiedzialność za funkcjonowanie działu logistyk, poprzez organizację kadry kierowniczej i zarządzanie jej pracą, optymalizacja przepływu zewnętrznego i wewnętrznego zgodnie z wytycznymi systemu WPS. Wymagania: wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z zakresu logistyki, minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu logistyką i magazynem w branży automotive, znajomość obszaru łańcucha dostaw, warunków dostaw INCOTERMS, praktyczna znajomość LFMEA, znajomość specyficznych wymagań klienta oraz zasad zarządzania gospodarką materiałową, znajomość obsługi MS Excel, SAP - moduł MM/ PP/ SD znajomość zagadnień: inventory, DOH, DIO, obsolete, bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem), umiejętność zarządzania kryzysowego, praktycznego wykorzystania i optymalizacji pracy w SAP, analizy sytuacji i wdrażania usprawnień w podległych obszarach, wykazywanie zdolności do planowania własnej pracy pod katem ciągłej poprawy wyników zakładu, poczucie obowiązku w kreowaniu nowych rozwiązań poprawiających fabrykę - pro aktywność, komunikatywność, zaradność, wytrwałość w dążeniu do celu, odporność na stres, dynamizm w działaniu, praca w zespole, skrupulatność, jasne stawianie celów, umiejętność zarządzania pracownikami i ich motywowania, a także delegowania. Oferujemy: umowę o pracę bezpośrednio z firmą, pracę w renomowanej firmie, z kapitałem zagranicznym, stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie, system premiowy, dofinansowanie wakacji. dodatki i bony świąteczne, prywatną opieka medyczna Medicover, kartę MultiSport, spotkania integracyjne, pikniki rodzinne z wieloma atrakcjami, dofinansowane stołówki, ubezpieczenie grupowe, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, program emerytalny. Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.