Key Account Manager (obszar utilities)

  • Sopot
  • Autopay S.a.
Kilka słów o stanowisku: Key Account Manager  w Blue Media to osoba, która współpracuje z największymi i najbardziej znanymi brandami w Polsce z branży energetycznej, telekomunikacyjnej czy multimedialnej . KAM odpowiada za rozwój biznesu, w porozumieniu z Partnerem wdraża nowe produkty i usługi a także ma wpływ na realizowanie wspólnych ogólnopolskich kampanii marketingowych. Buduje relacje z klientami w oparciu o zaufanie i profesjonalizm. Jest to w naszej organizacji stanowisko eksperckie, bez  elementu zarządzania zespołem.   Zadania i obowiązki na tym stanowisku: utrzymanie relacji B2B z obecnymi Partnerami Blue Media, rozwój produktowy u obecnych kontrahentów, współtworzenie strategii handlowej, zwiększanie efektywności modeli współpracy, negocjowanie warunków umów współpracy,   Jakie umiejętności cenimy: naturalne predyspozycje sprzedażowe, min. 3-letnie doświadczenie we współpracy B2B, kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych B2B, umiejętność budowania i utrzymania relacji biznesowych, dociekliwość, samodzielność i systematyczność w działaniu, doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.   Mile widziane: szeroka wiedza z zakresu płatności, e-commerce, identyfikacja/weryfikacja, komunikacja, pasja do tego, co robisz.   Co lubimy w naszej pracy: stabilność zatrudnienia, samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania, elastyczne godziny pracy, współpracę i udział w unikalnych projektach, nieformalną atmosferę pracy wśród wspierających i lubiących się ludzi, benefity dostosowane do potrzeb pracowników, biuro w atrakcyjnej lokalizacji.   Co dalej: zapoznamy się z Twoją aplikacją, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.   CZUJESZ, ŻE PŁYNIEMY NA TEJ SAMEJ FALI - APLIKUJ!