Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Lubliniec
  • Brembo Poland

Specjalista ds. Obsługi Klienta Miejsce pracy: Częstochowa Główne zadania realizowane na stanowisku: Analiza i wprowadzanie zamówień klientów do systemu ERP, Uzgadnianie terminów i monitorowanie realizacji zamówień klientów, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem, korespondencja z klientem, organizacja transportu wyrobów do klienta, Obsługa portali klientowskich, Kompleksowa obsługa reklamacji logistycznych, Przygotowanie raportów oraz prowadzenie dokumentacji działu zgodnie z przyjętymi standardami firmy. ✔️ Oczekiwania: Bardzo dobra znajomość języków angielskiego oraz niemieckiego lub angielskiego i włoskiego, umożliwiające kontakt z Klientami oraz Centralą Firmy, Doświadczenie w obsłudze klienta (B2B), Znajomość Pakietu MS Office (szczególnie MS Excel), Umiejętność pracy w zespole, Zdolność szybkiego uczenia się i opanowywania nowych zadań, Doskonała organizacja pracy, samodzielność w działaniu. Oferujemy: Stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Pracę w międzynarodowym środowisku, Bogaty pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet benefitów, Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia oraz kursy językowe, Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, Pracę w zgranym zespole ekspertów.