Senior Account w dziale social media

  • Warszawa
  • Obtk
CO CIĘ CHARAKTERYZUJE? min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta po stronie agencji social media/marketingowej; szeroka wiedza na temat social media i komunikacji w digitalu; umiejętność samodzielnego prowadzenia projektu od A do Z, myślenia strategicznego i planowania z wyprzedzeniem; umiejętność identyfikacji potrzeb klienta i pracy zgodnie z briefem bądź celami i założeniami projektu; biznesowe podejście do projektów; zdolności analityczne oraz znajomość narzędzi do mierzenia efektywności działań w social media; bardzo dobra (w mowie i piśmie) znajomość języka angielskiego; mile widziane doświadczenie w pracy dla klientów z branży technologicznej i zdrowotnej. CO BĘDZIESZ DLA NAS ROBIĆ? opiekować się projektami w social media dla międzynarodowych marek; współpracować z działem content design i kreacji; opracowywać strategie komunikacji w social media dla aktualnych i nowych klientów; uczestniczyć w procesie pozyskiwania nowych klientów; planować akcje niestandardowe, współprace z influencerami, kampanie wykraczające również poza social media; analizować skuteczność działań, tworzyć harmonogramy prac, raportować ich postęp i efektywność. kosztorysować prace, nadzorować poziom kosztów projektu; rekomendować nowe działania bądź rozszerzenie bieżących. CO W ZAMIAN: wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia; ciekawa praca nad projektami dla znanych marek; możliwość rozwoju również w kierunku content marketingu i SEO; prywatna opieka medyczna, szkolenia; .