Junior Google Ads Specialist Up Blue Sp. z o.o.

  • Poznań
  • Up Blue Sp. Z O.o.
Jesteś kreatywny/a i interesujesz się marketingiem internetowym. Potrafisz analizować i wyciągać trafne wnioski. Lubisz pracę zespołową i jesteś otwarty/a na nowe wyzwania. Chcesz nauczyć się zarządzania kampaniami Google Ads i Microsoft Advertising. Potrafisz zorganizować swoją pracę, jesteś samodzielny. Chcesz się rozwijać. Lubisz kontakt z ludźmi. Jesteś odporna/y na stres. Jesteś osobą pełną pasji, kreatywności i gotową na rzucenie się w wir digital marketingu? Up Blue otwiera drzwi dla ambitnych talentów, takich jak Ty Dołącz do nas jako Junior Google Ads Specialist i poznaj świat Performance Ads, gdzie każdy dzień przynosi nowe wyzwania i możliwości rozwoju. To szansa, by zdobyć praktyczne umiejętności w obszarze Google Ads i Microsoft Advertising, pracując ramię w ramię z ekspertami w branży. Oferujemy: Pracę nad różnorodnymi, innowacyjnymi projektami. Elastyczne godziny pracy - pracujemy od 8/9 do 16/17. Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne - stawiamy na rozwój kompetencji pracowników. Płatny urlop bez względu na formę zatrudnienia. Workation: możliwość pracy zdalnej i urlopu np. w Hiszpanii. Biuro bez korporacyjnego klimatu, przyjazną atmosferę. Atrakcyjne wynagrodzenie i motywujący system premiowy. Możliwość rozwoju i awansu. ,[Kreowanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi Performance Ads (początkowo Google Ads i Microsoft Advertising)., Tworzenie strategii reklamowych - od etapu pozyskiwania klientów do realizacji i obsługi projektów., Analiza wyników i optymalizacja kampanii., Raportowanie wyników., Proponowanie innowacyjnych rozwiązań marketingowych., Budowanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie działań reklamowych.] Requirements: Komunikatywność, Analityczne myślenie, Kreatywność, Google Ads, Microsoft Advertising, Allegro Ads, Prawo jazdy kat. B Tools: . Additionally: Integration events, Friendly atmosphere, Workation, Trainings, No dress code, Free coffee, Mobile phone, Free parking, In-house trainings, Modern office.