PPC Project Manager / Project Manager ds. kampanii digital

  • Poznań
  • Two Colours Agency
Znasz środowisko reklam w Google, Meta lub na innych platformach a świat digital marketingu nie jest Ci obcy? Łączysz działania pomiędzy Social Media, e-mail marketingiem i paid ads’ami i kompleksowo podchodzisz do startegii marketingowej? Lubisz rozmawiać z ludźmi, jesteś dociekliwy/a i potrafisz wyszukiwać nietuzinowe rozwiązania a przy tym świetnie radzisz sobie z zespołem i organizacją pracy? Jeśli odpowiedziałeś/aś na wszystkie TAK, to szukamy właśnie Ciebie! Osoby, która z zaangażowaniem i managerskim podejściem poprowadzi zespół realizacyjny, zbuduje strategię i poprowadzi rozwój Klientów w obszarze całości działań marketingowych. Szukamy prawdziwego pasjonaty marketingu online. Człowieka, którego życie zawodowe kręci się wokół efektywnego marketingu online. Lokalizacja: praca zdalna 100%! (serio, 100%, nie 98,5% :D ) Oferujemy: Elastyczne godziny pracy - dostosowane do Twoich preferencji. Praca 100% zdalna, integrujemy się podczas spotkań firmowych (najczęściej południe PL, okolice KRK) Wsparcie zespołu i przyjazną atmosferę. Możliwości inwestycji w Twój rozwój zawodowy poprzez szkolenia i wsparcie. Szybką wypłatę wynagrodzenia (nie czekamy do 10-go ;) ). Wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia i umiejętności. Możliwość dalszej ścieżki rozwoju. Twoje obowiązki: Zarządzanie projektami marketingowymi, zespołem w tym koordynacja działań związanych z kampaniami reklamowymi na różnych platformach. Zarządzanie zespołem oraz projektami. Bezpośredni kontakt z klientami, zrozumienie ich potrzeb i celów biznesowych oraz proponowanie rozwiązań marketingowych. Prowadzenie i zarządzanie zespołem specjalistów ds. marketingu cyfrowego, nadzorowanie ich pracy i zapewnienie osiągania celów.  Analiza wydajności kampanii oraz przygotowywanie raportów z wnioskami. Opracowywanie strategii reklamowych i marketingowych dla klientów, uwzględniając ich cele biznesowe, rozwój i branżowe trendy. Zaawansowane korzystanie z narzędzi analitycznych, w tym Google Analytics, Google Tag Manager, Looker, do analizy danych i podejmowania decyzji. Dodatkowe atuty: Doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii na platformach LinkedIn i TikTok. Kompetencje sprzedażowe w obszarze kontaktu z klientem i budowania długoterminowych relacji biznesowych. Jeśli jesteś pasjonatem marketingu cyfrowego, posiadasz doświadczenie zarówno w zarządzaniu zespołem, kontaktem z Klientem, projektami marketingowymi, jak i w prowadzeniu kampanii reklamowych, a także chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku pracy, zapraszamy do aplikowania! Wymagane: min. 2-letnie doświadczenie w pracy w agencji marketingowej (KONIECZNE!), w tym prowadzeniu kampanii reklamowych oraz min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu projektem. Prosimy o przesłanie CV, a w przypadku wybrania do kolejnego etapu rekrutacji, skontaktujemy się w celu umówienia rozmowy. Preferujemy formę współpracy B2B lub o dzieło, jednak jesteśmy otwarci na inne opcje (useme/ bizky.ai ).