Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta

  • Lublin
  • Concentrix Cvg International Sp. Z O.o.
System operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów, Obsługa klientów polskojęzycznych, Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych, Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych, Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń, Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów, Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu, Zaangażowanie w wysoką jakość obsługiZnajomość języka polskiego w stopniu biegłym (min. C1), Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office, Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi, Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta, Zainteresowanie nowymi technologiami, Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym, Zaangażowanie i motywacja do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie To oferujemy, Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy - pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do soboty (w godzinach 08:00-20:00 od poniedziałku do piątku, 09:00-17:00 w soboty), Szkolenie przygotowujące do pracy, Wiele wyzwań i ambitnych zadań, Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmieBenefity, elastyczny czas pracy, owoce, zniżki na firmowe produkty i usługi, brak dress code’u, kawa / herbata, paczki świąteczne, program rekomendacji pracownikówConcentrix CVG International Sp. z o.o., Concentrix to amerykańska korporacja zarządzająca relacjami z klientami, posiadająca swoje oddziały na sześciu kontynentach., , Naszą wizją jest stać się największą na świecie firmą outsourcingową, bogatą w różnorodność i talent., , Dołącz do nas