Specjalista ds. sprzedaży z j.niemieckim

  • Gdańsk
  • Marta Poland Sp. Z O.o.
Czy jesteś osobą z talentem do sprzedaży i pragniesz wykorzystać swoje umiejętności, aby zmienić realia rynkowe w branży opieki nad osobami starszymi? Poszukujemy Account Managera z językiem niemieckim, który aktywnie wspierałby naszą misję, łącząc opiekunów z rodzinami potrzebującymi pomocy. Jeśli masz talent do sprzedaży i chcesz przyczynić się do poprawy sytuacji w branży opieki nad osobami starszymi w Europie, ta praca jest dla Ciebie Jakie zadania na Ciebie czekają? Nawiązywanie trwałych relacji z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientami poprzez regularny kontakt telefoniczny i mailowy. Dostarczanie merytorycznego wsparcia w obszarze sprzedaży i poszukiwanie inspirujących rozwiązań. Przewodzenie negocjacjom z klientami i finalizacja umów zgodnie z naszymi standardami. Codzienna współpraca z naszym międzynarodowym zespołem w języku angielskim lub niemieckim. Przygotowywanie raportów i analiz, które pomogą lepiej zrozumieć rynek i podejmować bardziej trafne decyzje biznesowe Nasze wymagania Dobra znajomość języka niemieckiego (B2/C1), mile widziani studenci Germanistyki. Doświadczenie w obsłudze klientów lub doradztwie biznesowym. Umiejętność szybkiego uczenia się i podejmowania inicjatywy. Dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Doświadczenie z systemami CRM, takimi jak Salesforce, będzie mile widziane. Na co możesz liczyć w zamian? Atrakcyjne wynagrodzenie z premią sprzedażową. Stałe zatrudnienie na umowę o pracę Darmowa prywatna opieka medyczna oraz karta multisport Młody, dynamiczny zespół ożliwość szybkiego rozwoju w międzynarodowym zespole O nas Marta łączy opiekunów z całej Europy z rodzinami, które potrzebują pomocy w opiece nad swoimi bliskimi. Misją naszej firmy jest aby uczynić opiekę nad osobami starszymi bardziej przejrzystą, przystępną cenowo i niezawodną. Obecny rynek opieki nad osobami starszymi jest nadal w dużej mierze analogiczny i wysoce dysfunkcyjny. Naszym celem jest zapewnienie przejrzystości na rynku i wykorzystanie technologii w celu wzmocnienia pozycji opiekunów w ich codziennej pracy. Zajmujemy się problemami, z którymi boryka się każda rodzina ze starszymi krewnymi, mając na celu poprawę opieki dzięki technologii i danie pacjentom możliwości starzenia się z godnością w ich domach. Jako specjalista w Zespole Wsparcia Klienta będziesz kształtował doświadczenie klientów-opiekunów na naszej platformie w Polsce.