IT Support Customer Service - zmiana nocna

  • Poznań
  • Baselinker
W BaseLinker rozwijamy innowacyjną platformę SaaS , która zapewnia tysiącom firm w branży e-commerce na całym świecie przewagę nad konkurencją. Naszym celem jest umożliwienie pełnej integracji systemów, automatyzacji oraz optymalizacji procesów we wszystkich kanałach sprzedażowych. Z dumą możemy powiedzieć, że stworzyliśmy ponad 1000 integracji, łącząc się m.in. z takimi globalnymi graczami jak  Amazon, Shopify, eBay, Etsy, Allegro, WooCommerce, UPS, DHL . Mamy różne zespoły i całe spektrum możliwości rozwoju: integracje marketplace, sklepowe i kurierskie, oraz tworzenie i rozwijanie kluczowych funkcji systemu. Jesteśmy partnerami  największych organizacji e-commerce na świecie  i otwieramy globalny rynek e-commerce dla naszych użytkowników Pracujemy w modelu zdalnym nie tylko w  Polsce , ale również w  Czechach, Rumunii i Brazylii, UK, US, DE, wchodzimy na rynek w Indiach . W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby do działu Global IT Support , Specjalistki/ty, która/-y wesprze naszych klientów z rynków europejskich w jeszcze lepszym doświadczeniu z użytkowania platformy BaseLinker.  Wymagania min. 3-letnie doświadczenie w sektorze e-commerce bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)  mile widziana znajomość drugiego języka obcego (hiszpański, włoski, francuski lub niemiecki) znajomość produktu BaseLinker będzie dodatkowym atutem dokładność i dbałość o szczegóły chęć nieustannego poszerzania wiedzy wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne (wewnątrz i na zewnątrz organizacji)  bardzo dobra organizacja pracy w modelu zdalnym  umiejętności analityczne łatwość uczenia się i przyswajania nowych umiejętności typu 'digital skills' Zadania   1-wsza linia wsparcia dla klientów i użytkowników (praca głównie w godzinach 16 - 24) dbałość o satysfakcję klientów z oferowanych produktów, usług i funkcji oferowanych w naszym narzędziu  pełna odpowiedzialność za zgłoszenie diagnoza i rozwiązanie problemu zgłoszonego przez użytkowników współpraca z zespołami technicznymi celem rozwiązania zgłoszenia  rozwój i aktualizacja bazy wiedzy w globalnym dziale IT Support testowanie nowych funkcjonalności  udział w dodatkowych projektach w zgodzie z mocnymi stronami i umiejętnościami Oferujemy praca z własnym produktem BaseLinker - to my decydujemy, jak chcemy się rozwijać możliwość dołączenia do organizacji w fazie szybkiego rozwoju stawiamy na samodzielność pracujemy w międzynarodowych zespołach - wymieniamy się wiedzą i umiejętnościami pracujemy 100% zdalnie - ale możesz wpadać do naszego biura we Wrocławiu lub Warszawie stawiamy na długofalową współpracę budżet szkoleniowy - Ty decydujesz na co chcesz go przeznaczyć inwestujemy w Twoje dobre samopoczucie - u nas masz dostęp do szerokiewgo wachlarza benefitów: Karta Multisport, opieka medyczna Lux Med, platforma Mindgram