Specjalista Obsługi Zamówień

  • Zabrze
  • Weber Stephen Products
Zakres obowiązków: Aktywna współpraca z Działami Obsługi Klienta i Planowania Zapasów w celu zapewnienia terminowej realizacji zamówień Identyfikacja specjalnych wymagań klienta w celu zapewnienia realizacji zleceń zgodnie z oczekiwaniami Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za poprawność danych w systemie oraz ustawienia systemu ERP(SAP) w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zamówień Współpraca z Działem Planowania w celu zabezpieczenia zapasów dla planowanych zleceń Monitorowanie zamówień klienta Optymalizacja i standaryzacja procesów obsługi zamówień Raportowanie poziomu obsługi klienta oraz identyfikowanie obszarów do poprawy Aktywne uczestnictwo w projektach logistycznych podnoszących efektywność obsługi klienta Wymagania: Rok doświadczenia w obszarze Logistyki lub Łańcuchu Dostaw Doświadczenie w zarzadzaniu zamówieniami lub obsłudze klienta Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym Samodzielność i pro-aktywność Nastawienie na realizacje zadań Otwartość na zmiany i ciągłe doskonalenie Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word i Excel) Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Mile widziana znajomość systemu SAP Benefity: Dofinansowanie do posiłków w kantynie Program rekomendacji pracowników Zniżki na firmowe produkty System kafeteryjny – szeroki wachlarz dodatkowych benefitów – zawierający między innymi kartę sportową, zniżki na zakupy, bilety do kina, zniżki na imprezy turystyczne i wiele więcej. Każdy ma wpływ na to, z jakich świadczeń chce skorzystać. Welcome pack Wyprawka dla dziecka – każdemu pracownikowi, któremu powiększa się rodzina przekazujemy drobny upominek Parking dla pracowników Brak dress code’u Program VIP Whirlpool – dodatkowe zniżki na produkty AGD Prywatna opieka medyczna – możliwość dołączenia do pakietu członków rodziny Ubezpieczenie na życie Program Emerytalny Premia roczna