Senior Key Account Manager

  • Warszawa
  • Europ Assistance Polska
Senior Key Account Manager Miejsce pracy: Warszawa Twój zakres obowiązków Akwizycja i obsługa klientów korporacyjnych dla wszystkich linii biznesowych firmy; Aktywna współpraca z zespołem Product&Insurance w zakresie rozwoju oferty produktowej i kanałów dystrybucji; Monitorowanie rynku i aktywny udział w tworzeniu strategii sprzedaży i dalszej ekspansji w Polsce; Realizacja planów sprzedażowych. Nasze wymagania Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej/assistance – warunek konieczny; Znajomość rynku bancassurance i affinity (B2B); Co najmniej 5-letnie doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów korporacyjnych, na podobnym stanowisku; Doświadczenie w sprzedaży B2B oraz we wdrażaniu i obsłudze programów ubezpieczeniowych; Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu produktów ubezpieczeniowych; Zorientowanie na osiąganie wysokich celów sprzedażowych; Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne oraz umiejętność budowania relacji; Umiejętność pracy pod presją czasu; Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, bankowość); Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (na poziomie min. B2) – warunek konieczny. To oferujemy Przyjazną atmosferę pracy; Przełożonego, który jest blisko swoich pracowników; Możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej, międzynarodowej firmie; Ciekawe i innowacyjne projekty lokalne oraz międzynarodowe; Intensywna współpraca ze strukturami międzynarodowymi (regionalnie i globalnie); Możliwość częściowej pracy zdalnej; Wynagrodzenie podstawowe oraz bonus roczny; Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na firmowe produkty). Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna dofinansowanie nauki języków możliwość pracy zdalnej owoce zniżki na firmowe produkty i usługi spotkania integracyjne kawa / herbata program rekomendacji pracowników inicjatywy dobroczynne Europ Assistance Polska Misja naszej firmy pozostaje niezmienna od ponad 50 lat - ułatwiamy codzienne życie klientom, zapewniając ulgę w stresujących i trudnych sytuacjach, a także wygodę i bezpieczeństwo w codziennym życiu. Europ Assistance Polska powstała w 1996 roku i jest częścią międzynarodowej Grupy Europ Assistance, lidera rynku usług assistance na świecie. Niesiemy pomoc Klientom zarówno w kraju, jak i za granicą, w pięciu głównych obszarach: Dom, Samochód, Podróż, Zdrowie, Concierge. Naszymi Partnerami Biznesowymi są: banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, brokerzy, firmy leasingowe, producenci i importerzy samochodów, branża telekomunikacyjna, dostawcy energii i gazu oraz dystrybutorzy sprzętu RTV/AGD. Na co dzień, w imieniu naszych Partnerów, tworzymy programy assistance dopasowane do potrzeb ich Klientów i realizujemy pomoc, dbając o ich jak najlepsze doświadczenia. Jesteśmy firmą otwartą na wszystkich, niezależnie od płci, wieku, narodowości czy poziomu sprawności. Różnorodność jest dla nas zaletą, a różne punkty widzenia, umiejętności i spojrzenie na świat uważamy za naszą mocną stronę, nie za słabość. Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".