.. , który będzie odpowiedzialny za zarządzanie kilkuosobowym działem Sprzedaży i wsparcie techniczne. Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy na .. w oparciu o umowę o pracę. Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy. Obowiązki Zarządzanie i rozwój kilkuosobowego zespołu .. inny
Szukamy solidnego specjalisty od Performance Marketingu do naszego działu E-Commerce w Militaria.pl! Jeśli masz doświadczenie w Google Ads, Facebook Ads i szerokich kampaniach display - zapraszamy! Na co dzień do Twoich obowiązków należeć będzie przede wszystkim prowadzenie i kontrola kampanii na rynku francuskim dla sklepu internetowego Military.eu , analiza wyników i wdrażanie nowych działań. Jesteśmy niekwestionowanym liderem w branży militarnej - zdobędziesz u nas sporo cennej wiedzy i doświadczenia, mamy też nadzieję, że to Ty wniesiesz do naszego zespołu świeżą dawkę wiedzy i razem podkręcimy już wyśrubowane ROAS-y! Obowiązki: tworzenie i optymalizacja kampanii Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Bing Ads, Criteo, RTB House oraz w innych systemach reklamowych, monitorowanie, analiza i optymalizacja prowadzonych kampanii, raportowanie efektów działań, współpraca z zespołem grafików (na etapie briefiengu, zlecania materiałów reklamowych, a także kontroli ich jakości), samodzielne tworzenie treści reklamowych do kampanii, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie performance marketingu. Oczekiwania: min. 2 lata doświadczenia przy prowadzeniu kampanii performance dla e-commerce, samodzielność, komunikatywność, inicjatywa w działaniu, bardzo dobra znajomość narzędzi Google Ads, Google Merchant Center, Facebook Ads Manager, Google Analytics, Google Ads Editor, bardzo dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych (MS Excel lub Arkuszy Google), szeroka wiedza o e-commerce, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2), wyższe wykształcenie. Dodatkowym atutem będzie: znajomość narzędzi do optymalizacji feedów produktowych, znajomość porównywarek cen: Ceneo.pl, Okazje.info, znajomość narzędzia do zarządzania zadaniami Jira znajomość platformy Magento, znajomość Google Tag Manager, znajomość zasad UX / Usability, umiejętność wykorzystania narzędzi AI w codziennej pracy, znajomość języka francuskiego, doświadczenie w kampaniach performance na rynkach zagranicznych. Oferujemy: wynagrodzenie 6.500,00-9.000,00 zł brutto w UoP lub 6.500,00-11.000,00 zł netto + vat B2B, w pełni zdalną formę zatrudnienia (oczywiście nie licząc spotkań integracyjnych ) i elastyczne godziny pracy, pełny cykl szkoleń wdrażających w realizowane projekty i ich specyfikę, możliwość zdobywania i poszerzania wiedzy w wielu aspektach e-commerce i omnichannel, możliwość rozwoju zawodowego w jednym z najstarszych, najpopularniejszych i największych polskich sklepów internetowych, pracę w profesjonalnym, zgranym i międzynarodowym zespole, motywujący system wynagradzania, zniżki pracownicze na asortyment dostępny w Miliaria.pl, pakiet medyczny LUX MED, dopłatę do karty Multisport, możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym Allianz, umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferowanej formy.