Performance Marketing Specialist

  • Poznań
  • Militaria.pl
Szukamy solidnego specjalisty od Performance Marketingu do naszego działu E-Commerce w Militaria.pl!  Jeśli masz doświadczenie w Google Ads, Facebook Ads i szerokich kampaniach display - zapraszamy! Na co dzień do Twoich obowiązków należeć będzie przede wszystkim prowadzenie i kontrola kampanii na rynku francuskim dla sklepu internetowego Military.eu , analiza wyników i wdrażanie nowych działań.  Jesteśmy niekwestionowanym liderem w branży militarnej - zdobędziesz u nas sporo cennej wiedzy i doświadczenia, mamy też nadzieję, że to Ty wniesiesz do naszego zespołu świeżą dawkę wiedzy i razem podkręcimy już wyśrubowane ROAS-y!    Obowiązki:  tworzenie i optymalizacja kampanii Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Bing Ads, Criteo, RTB House oraz w innych systemach reklamowych,  monitorowanie, analiza i optymalizacja prowadzonych kampanii,  raportowanie efektów działań,  współpraca z zespołem grafików (na etapie briefiengu, zlecania materiałów reklamowych, a także kontroli ich jakości),  samodzielne tworzenie treści reklamowych do kampanii,  proponowanie nowych rozwiązań w zakresie performance marketingu.    Oczekiwania:  min. 2 lata doświadczenia przy prowadzeniu kampanii performance dla e-commerce,  samodzielność, komunikatywność, inicjatywa w działaniu,  bardzo dobra znajomość narzędzi Google Ads, Google Merchant Center, Facebook Ads Manager, Google Analytics, Google Ads Editor,  bardzo dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych (MS Excel lub Arkuszy Google),  szeroka wiedza o e-commerce,  znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2),  wyższe wykształcenie.    Dodatkowym atutem będzie:  znajomość narzędzi do optymalizacji feedów produktowych,  znajomość porównywarek cen: Ceneo.pl, Okazje.info,  znajomość narzędzia do zarządzania zadaniami Jira  znajomość platformy Magento,  znajomość Google Tag Manager,  znajomość zasad UX / Usability,  umiejętność wykorzystania narzędzi AI w codziennej pracy,  znajomość języka francuskiego,  doświadczenie w kampaniach performance na rynkach zagranicznych.    Oferujemy:  wynagrodzenie 6.500,00-9.000,00 zł brutto w UoP lub 6.500,00-11.000,00 zł netto + vat B2B,  w pełni zdalną formę zatrudnienia (oczywiście nie licząc spotkań integracyjnych ) i elastyczne godziny pracy,  pełny cykl szkoleń wdrażających w realizowane projekty i ich specyfikę,  możliwość zdobywania i poszerzania wiedzy w wielu aspektach e-commerce i omnichannel,  możliwość rozwoju zawodowego w jednym z najstarszych, najpopularniejszych i największych polskich sklepów internetowych,  pracę w profesjonalnym, zgranym i międzynarodowym zespole,  motywujący system wynagradzania,  zniżki pracownicze na asortyment dostępny w Miliaria.pl,  pakiet medyczny LUX MED,  dopłatę do karty Multisport,  możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym Allianz,  umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferowanej formy.