Koordynator ds. Zarządzania Obiektem Infrastruktura

  • Lubliniec
  • Brembo Poland
Koordynator ds. Zarządzania Obiektem (Infrastruktura) Miejsce pracy: Częstochowa Główne zadania realizowane na stanowisku: Dbanie o utrzymanie infrastruktury budynku oraz nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem wszystkich instalacji na terenie zakładu, Planowanie remontów i przeglądów maszyn, urządzeń oraz instalacji na terenie zakładu w podległym zakresie, Okresowe kontrole obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, okresowe przeglądy budynków oraz wszelkich instalacji na terenie zakładu, Odpowiedzialność za utrzymanie stacji transformatorowych, kotłowni/ wymiennikowni, wentylacji oraz stacji kompresorów, Prowadzenie i aktualizacja archiwum przeprowadzonych interwencji zapobiegawczych na instalacjach oraz przygotowanie kart dla interwencji zapobiegawczych, Prowadzenie rejestrów zużycia mediów, Kontakty z Urzędem Dozoru Technicznego, Prowadzenie księgi obiektu budowlanego. ✔️ Oczekiwania: Wykształcenie techniczne (mechanik, elektryk, automatyk) lub 5-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze infrastruktury czy utrzymania ruchu w zakładzie produkcyjnym, Uprawnienia elektryczne grupy G1 D i E powyżej 1kV, Uprawnienia energetyczne grupy G2 powyżej 50kW, obejmujące sprężarki i wymiennikownie ciepła, Brak przeciwwskazań do pracy na wysokości, Znajomość instalacji i urządzeń: Stacji transformatorowych i rozdzielni energii elektrycznej Hydraulicznych (sanitarnych) Kompresorów i dystrybucji sprężonego powietrza Ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji Systemów przeciwpożarowych Oświetlenia Bram przemysłowych automatycznych, Dobra znajomość języka angielskiego lub włoskiego, Dobra znajomość obsługi MS Office. Oferujemy: Stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Pracę w międzynarodowym środowisku, Bogaty pakiet świadczeń socjalnych, Pakiet benefitów, Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia oraz kursy językowe, Preferencyjne pożyczki (PKZP).