GroupM | Junior e-Commerce Specialist

  • Warszawa
  • Groupm
Description Position at GroupM Jesteśmy GroupM – największą na świecie grupą mediową skupiającą agencje mediowe należące do WPP – EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker. Działamy dla nich w obszarach performance marketingu, programmatic advertising, searchu czy social media oraz wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację kontentu i rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych.Posiadamy certyfikaty Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, które potwierdzają, że nasza firma posiada i działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych. Dodatkowo jesteśmy #DIMAQEmployer! Czyli zaufanym partnerem do współpracy w zakresie digital marketingu. Tak więc dołączając do nas, pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są międzynarodowym certyfikatem DIMAQ! Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:Junior e-Commerce Specialist Praca dla jednego z największych reklamodawców w Polsce i na świecie, lidera branży beauty. Współtworzenie nowego zespołu budowanego w duchu agile. Ogromne możliwości rozwojowe, klient digital-oriented, bardzo zaawansowany digitalowo i technologicznie, z silnym focusem na e-commerce. Opis stanowiska: pomoc przy realizacji założeń rocznej strategii e-commerce dla jednego z czołowych graczy w branży beautywsparcie przy tworzeniu rekomendacji e-commerce w zakresie: mediów, technologii i analityki e-commercewsparcie przy planowaniu i realizacji działań w zakresie pozyskania trafficu do stron celowych klienta, przy wykorzystaniu różnych narzędzi digital zarówno globalnych jak i lokalnych: portale horyzontalne, porównywarki cenowe, afiliancirealizacja działań reklamowych w kanałach programmatic buyingwsparcie przy optymalizacji i automatyzacji procesów pozyskania sprzedaży w sklepie on-line klientawspółuczestnictwo w projektach dedykowanych developmentów infrastruktury e-commerce dla klientaZaaplikuj, jeśli posiadasz: min. pół roku doświadczenia w min. jednym z obszarów e-commerce: content, web analityka, adsy google’a, allegro, optymalizacja trafficu pod konwersję na sprzedaż, ROAS etc.pół roku doświadczenia w jednym z typów podmiotów: agencja mediowa, klient e-commerce, dostawca technologii lub mediów digitalpodstawowa znajomość ekosystemu e-commerce: platformy sprzedażowe, źródła ruchu, tracking, marketing automationużytkową znajomość MS Excel i dobra znajomość MS Power Pointumiejętności łączenia analitycznego myślenia ze sprawną komunikacją międzyludzkązdolności organizacyjneznajomość języka angielskiego na poziomie B2 Czego możesz się po nas spodziewać: jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracędzielimy się wiedząlubimy pracować na dobrych, dostosowanych do nas narzędziachmamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszychkreujemy standardy w branży mediowejlubimy się uczyćnie mamy dress codu – ubieramy się jak nam się podobazaprzyjaźniamy się - chodzimy na wspólne śniadania i imprezyw piątki pracujemy do 15.00Oferujemy: szybki rozwój kompetencji specjalistycznych, dzięki pracy na różnorodnych projektach i klientachrealizację projektów dla największych reklamodawców na polskim rynku (topowe marki globalne)pracę z doświadczonym zespołem - z osobami, które z pasją tworzą i rozwijają rynek reklamy internetowej w Polscedużą samodzielność w zakresie realizowanych zadańmożliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwój zawodowy w kierunku rozwoju produktów reklamowychdostęp do wszystkich narzędzi potrzebnych do wykonywania powierzonych obowiązkówhybrydowy tryb pracynowe i nowoczesne biuro w Campusie Koneser, na warszawskiej Pradze, blisko metraKartę Medicover Sport, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki języka angielskiego oraz opiekę medyczną po 3 miesiącach współpracy