Administrator nieruchomości

  • Pruszków
  • Towarzystwo Budownictwa SpoŁecznego ZieleŃ Miejska Sp. Z O.o.
Administrator nieruchomości Miejsce pracy: Pruszków Twój zakres obowiązków Obsługa mieszkańców zamieszkujących mieszkania z zasobów komunalnych, systemu TBS oraz Wspólnot Mieszkaniowych Organizacja oraz obsługa zebrań Wspólnot Mieszkaniowych Przygotowywanie wzorów uchwał, regulaminów oraz statutów Kontrola konserwacji bieżącej w częściach wspólnych budynków Nadzór nad stanem technicznym lokali mieszkalnych Prowadzenie dokumentacji dotyczącej nieruchomości Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zasiedlania najemców Spisywanie wodomierzy, ciepłomierzy, liczników energii elektrycznej Sporządzanie umów najmu lokali użytkowych, miejsc postojowych, umów dzierżaw Uczestnictwo w wizjach, komisjach odbioru prac remontowych, powykonawczych i gwarancyjnych w administrowanych budynkach Nasze wymagania Doświadczenia z zakresu zarządzania/ administrowania nieruchomościami Znajomości prawa dotyczącego nieruchomości oraz umiejętności interpretacji przepisów Komunikatywności, samodzielność, zorganizowanie Znajomości podstawowych zagadnień związanych z konserwacją, utrzymaniem i remontami nieruchomości Doświadczenie w obsłudze Wspólnot Mieszkaniowych (mile widziane) To oferujemy Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Niezbędne narzędzia pracy Świadczenia z ZFŚS O nas Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Zieleń Miejska" to stabilna na rynku spółka, która istnieje od ponad 25 lat. Jej główną działalnością jest administrowanie i zarządzanie nieruchomościami oraz budownictwo mieszkaniowe. Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "ZIELEŃ MIEJSKA" sp. z o.o. z siedzibą w: Gordziałkowskiego 9, 05-800 Pruszków (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 30 dni od dnia zakończenia rekrutacji, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: tbszm@tbszm.pl.