Specjalista/stka ds. Najmu

  • Poznań
  • Intrec
IntRec is an innovative global employee recruitment assessment service provider with operations currently in Poland, the United Kingdom, and Spain.  Chcesz rozpocząć  karierę w nieruchomościach , ale zależy ci na  stałym wynagrodzeniu i pewnej umowie ? Świetnie odnajdujesz się w  pozyskiwaniu i obsłudze klientów ?   Szukasz miejsca, które umożliwi ci elastyczność? Chcesz być członkiem wyjątkowego zespołu, którego członków łączy pasja, determinacja i chęć osiągnięcia sukcesu?   Aplikuj już teraz!   Nasz klient jest firmą zajmującą się kompleksową obsługą nieruchomości na terenie wielkopolski. Działania rozpoczął od małych kroków 15 lat temu, a obecnie wspiera ponad 3 tysięcy mieszkańców z całego powiatu poznańskiego.   Nawiązując współpracę możesz liczyć na: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe 5200-5600 zł brutto Umowę o pracę Premie kwartalne uzależnione od wyników Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe oraz karta sportowa Zwrot kosztów podróży służbowych Pełne wsparcie pozostałych działów firmy  Możliwość ciągłego rozwoju kompetencji    Do twoich zadań będzie należeć: Identyfikacja potencjalnych klientów i nawiązywanie kontaktów wśród obecnych oraz zewnętrznych Klientów Spółki Promocja usługi zarządzania najmem Prezentacja ofert na zarządzanie najmem oraz pośrednictwo w sprzedaży / najmie Zawieranie umów z właścicielami nieruchomości Przygotowanie oraz ocena gotowości nieruchomości do najmu, w tym przygotowanie analizy spodziewanych przychodów dla klienta z najmu Kompletacja dokumentacji przejętej nieruchomości, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych Kontakt ze Spółdzielniami i Wspólnotami Mieszkaniowymi, w których znajdują się nieruchomości Opracowanie strategii poszukiwania najemcy Ofertowanie nieruchomości przejętych przez Spółkę, prezentacja lokalu, weryfikacja najemcy Przygotowywanie i zawieranie umów najmu, przekazywanie nieruchomości Windykacja najemców prowadzona we współpracy z działem księgowości   Brzmi interesująco? Aplikuj jeśli: Posiadasz wyższe wykształcenie Biegle obsługujesz komputer w tym pakietu MS Office Masz prawo jazdy kat.B, własny samochód (zwrot kosztów podróży służbowych) Cechuje cię komunikatywność i nastawienie na poszukiwanie rozwiązań Bardzo dobrze organizujesz pracę oraz potrafisz planować i ustalać priorytety Zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań Jesteś osobą uczciwą, rzetelną i dyspozycyjną Mile widziane doświadczenie 2 lata w pracy na podobnym stanowisku, a także znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego   Chcesz wiedzieć jak wygląda proces rekrutacji? Sprawdzimy, dopasowanie Twojej aplikacji do oczekiwań pracodawcy Jeśli znajdziemy wiele wspólnych elementów, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w celu zorganizowania spotkania online z rekruterem IntRec Po pozytywnym przebiegu rozmowy przekażemy rekomendację pracodawcy, który podejmie decyzję, czy jest zainteresowany poznaniem Cię bliżej Jeśli odpowiedź będzie pozytywna, umówimy Cię na spotkanie z przedstawicielem firmy, do której zaaplikowałeś, w przypadku odrzucenia Twojej kandydatury, wrócimy do ciebie z feedbackiem Mamy nadzieję, że ten proces zakończy się naszym wspólnym sukcesem, a Ty znajdziesz idealne miejsce pracy