Customer Experience Leader - VIP

  • Poznań
  • Allegro Sp. Z O.o.
Opis oferty pracy Zespół Customer Experience wspiera Allegrowych Partnerów (sprzedających), dlatego jesteśmy zawsze tam, gdzie potrzebują naszej pomocy. Każdy projekt tworzony w Allegro powstaje przede wszystkim z myślą o Partnerach oraz ich doświadczeniu w kontakcie z nami. Dbamy o to, żeby na każdym etapie „merchant journey”, osoby kupujące na Allegro mogły czerpać z tego ogromną satysfakcję, a sprzedający mogli rozwijać swój biznes. W naszym zespole spotkasz m.in. ekspertów z obszaru obsługi klienta, badań, jakości, trenerów kompetencji miękkich, specjalistów od social mediów, product managerów, chatbot designerów, specjalistów od komunikacji, specjalistów od bezpieczeństwa. Jak widzisz – mamy moc kompetencji! Naszą ambicją jest bycie najlepszym zespołem Customer Experience w Polsce. Jesteśmy na dobrej drodze do celu!   Na czym polegać będzie Twoja praca? Będziesz zarządzać zespołem VIP Zarządzisz zespołem tak, aby efekty waszej pracy budowały trwałe relacje i wpływały na lojalność kluczowych sprzedających na Allegro Będziesz komunikować i kaskadować na zespół cele operacyjne i biznesowe zgodnie ze strategią CX  Jako ambasador potrzeb Partnerów zadbasz o to, aby te potrzeby były uwzględnione w procesach i projektach, które realizuję Twój zespół Stworzysz i zadbasz o atmosferę współpracy Zorganizujesz bieżącą pracę zespołu oraz szkolenia nowo zatrudnionych pracowników Zarządzisz podległym zespołem, będziesz nadzorować realizację wyników oraz wspierać i rozwijać pracowników (coaching, performance management) Będziesz współpracować z Managerami, Liderami oraz Product Managerami w celu realizacji strategii obszaru CX i wskaźników finansowych Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?   Chcemy tworzyć najlepszy dział obsługi i Twoja praca będzie kluczowa dla jego budowy Naszym celem jest satysfakcja i zadowolenie Partnerów. Twoja praca będzie oparta na budowaniu i utrzymywaniu naszych relacji  Będziesz wspierał rozwój sprzedaży naszych Partnerów, pomagał im na każdym etapie prowadzenia biznesu: od pierwszych kroków i start-upów po duże przedsiębiorstwa Doradzisz naszym Partnerom jakie usługi i funkcjonalności Allegro mogą wesprzeć ich cele biznesowe Jesteśmy energicznym zespołem ponad 140 Doradców, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Partnerów i zapewnia obsługę w wielu kanałach kontaktu, wspólnie z nami zmienisz sposób obsługi Partnerów na Allegro Będziesz pracował na najnowocześniejszych systemach CRM i Customer Experience oraz weźmiesz udział w ich testowaniu i wdrażaniu Poznasz najnowsze trendy i benchmarki Customer Experience, a zdobytą wiedzę wykorzystasz w projektach realizowanych przez zespół CX Ze swojej strony oferujemy: Model pracy hybrydowej. Mamy świetnie zlokalizowane biura (z w pełni wyposażonymi kuchniami i parkingami dla rowerów) i znakomite narzędzia pracy (podnoszone biurka, interaktywne sale konferencyjne) Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz (do wyboru mamy m.in. pakiety medyczne, sportowe, lunchowe, ubezpieczenia, bony na zakupy) Zajęcia angielskiego opłacane przez nas i skoncentrowane na specyfice Twojej pracy Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć -  na pokładzie mamy najlepszych specjalistów i ekspertów w swojej dziedzinie Budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp (m.in. szkolenia z zakresu organizacji pracy, sposobu komunikacji, motywacji do pracy oraz różnych technologii i zagadnień merytorycznych) Jeśli chcesz wiedzieć więcej - sprawdź sam/a  Ofertę kierujemy do osób, które: Mają przynajmniej 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem wsparcia/obsługi klientów B2B Znają KPI związane z obsługą klienta np. ASA, NPS, FCR Doskonale znają platformę Allegro (od strony Sprzedającego) oraz rynek e-commerce Mają doświadczenie w obsłudze wielokanałowej (omnichannel) Mają doświadczenie w zarządzaniu procesami i wiedzę z metodyk zarządzania procesami  Patrzą procesowo na organizację i szukają sposobu, a nie powodu dla spełnienia oczekiwań Partnerów i klientów wewnętrznych Znają systemy CRM, WFM Posiadają zdolności analityczne (praca z danymi) i organizacyjne (w tym umiejętność organizacji pracy własnej) Mają inicjatywę i proaktywne podejście do zlecanych zadań Są wzorem dla innych w zakresie kultury osobistej i kompetencji interpersonalnych Nastawione są na współpracę, potrafią angażować innych  Potrafią dostosowywać się do zmieniających się warunków i są otwarte na zmiany Potrafią komunikować się w języku angielskim (min B1/B2) - warunek konieczny Wyślij nam swoje CV i sprawdź dlaczego #dobrzetubyć Chcesz nas lepiej poznać? Posłuchaj Allegro Podcast   Array