Specjalista/ka w dziale kadr i księgowości

  • Lublin
  • Amerpharma SpÓŁka Z OgraniczonĄ OdpowiedzialnoŚciĄ
AmerPharma  to firma, która specjalizuje się w produkcji żywności funkcjonalnej, odżywek dla sportowców i suplementów diety. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 30 krajach. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy specjalizującej się w obszarze foodtech Humble Group AB. Rozwijanie nowych produktów jest naszą pasją, a zadowolenie klienta celem firmy. Zespół składa się z ludzi ambitnych, z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników prężnie się rozwijamy, a nasze wyniki zostały docenione w Konkursie o Nagrodę Gospodarczą Prezydenta Miasta Lublina w kategorii "Młode Firmy" i "Obecność na rynku globalnym", w PARP w konkursie na najlepsze inicjatywy pracownicze oraz w KIG "Top Pierwszoroczniak E-commerce". Specjalista/ka w dziale kadr i księgowości Miejsce pracy: Lublin Opis stanowiska:   prowadzenie akt osobowych, pilnowanie terminów: szkoleń bhp, badań lekarskich, umów, uprawnień, ewidencja czasu pracy, przygotowanie do naliczenia płac, prowadzenie spraw personalnych (np. pomoc w tworzeniu regulaminów, rozliczanie prowizji handlowców, wyjaśnienie spraw kadrowych pracownikom), współpraca z zewnętrznym biurem BHP, przygotowanie deklaracji PFRON i PPK, bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, wprowadzanie i dekretowanie dokumentów w systemie księgowym, rozliczanie transakcji oraz weryfikacja faktur, szczególnie w obrocie zagranicznym, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, bieżąca analiza i uzgadnianie kont, wprowadzanie przelewów do banku i systemu Optima, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, weryfikacja rozrachunków, przygotowywanie zestawień, raportów (PNT 01, GUS itp.), współpraca z zewnętrznym biurem księgowym. Wymagania: wiedza z zakresu księgowości i kadr (sprawdzian wiedzy podczas rozmowy rekrutacyjnej), minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, biegła znajomość rozliczania transakcji w obrocie krajowym i zagranicznym, znajomość języka angielskiego pozwalająca na pracę na dokumentach anglojęzycznych, doskonała organizacja pracy, dokładność, systematyczność, odpowiedzialność, umiejętność pracy na programie Comarch Optima będzie atutem, biegła umiejętność obsługi komputera (Excel, Word, Outlook, Google Drive, wyszukiwanie informacji w Internecie). Oferujemy: ciekawe benefity pracownicze (dofinansowanie do wczasów, dodatek stażowy, program Nagroda 2000 zł, zniżki na produkty Amerpharmy, możliwość pracy z domu, elastyczny czas pracy pozwalający na godzenie pracy z życiem prywatnym, witamina c w okresie jesienno - zimowym, owoce/warzywa, kawa, herbata, lody latem, wyposażenie dodatkowe typu: kremy do rąk, płyny do ust, itp., świętowanie nowego klienta (wino dla handlowca, poczęstunek dla pracowników), wsparcie pracodawcy w rozwoju pracownika, program poleceń nowych pracowników, spotkania świąteczne, piknik letni), ciekawą, pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie na odpowiedzialnym stanowisku, realną możliwość rozwoju i zwiększania swoich kompetencji, otwarte i bardzo przyjazne środowisko pracy, szacunek we wzajemnych relacjach, otwartość pracodawcy na realizację własnych pomysłów.   Regularnie pytamy naszych pracowników o poziom zadowolenia z pracy. Co najbardziej cenią w AmerPharmie? Oto ich odpowiedzi: - " dobra pensja, która zawsze jest na czas "  - " atmosfera "  - " możliwość rozwoju i awansu " Aplikuj