Manager Hotelu Business Bridge Group

  • Kołobrzeg
  • Business Bridge Group
możesz wykazać się kilkuletnim doświadczeniem na stanowisku związanym z zarządzaniem obiektem hotelowo-restauracyjnym z bazą zabiegową, sprawnie zarządzasz zespołem, posiadasz wykształcenie wyższe, możesz wykazać się praktyczną widzą z zakresu marketingu oraz analizy kosztów, posługujesz się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym, posiadasz umiejętność posługiwania się drugim językiem obcym (mile widziany język niemiecki), cechują Cię: sprawna organizacja pracy i umiejętność planowania, empatia, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, elastyczność oraz dyspozycyjność, jesteś otwarty/a na pracę stacjonarną. Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i – co ważniejsze – znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę. Obecnie dla naszego Klienta – obiektu hotelowo-restauracyjnego – szukamy osoby do pracy na stanowisku: Manager Hotelu Miejsce pracy: Kołobrzeg Na tym stanowisku zajmiesz się: zarządzaniem operacyjnym i strategicznym obiektu hotelowego ze strefą wellness, spa i restauracją, współtworzeniem budżetu i realizacją polityki cenowej hotelu, opracowaniem oraz wdrażaniem strategii marketingowej, sprzedażowej mającej na celu rozwój obiektu, rekrutacją oraz nadzorowaniem pracy personelu, monitorowaniem oraz realizacją wysokich standardów obsługi klienta, prowadzeniem negocjacji z kluczowymi dostawcami oraz klientami, współpracą z właścicielem obiektu oraz raportowaniem rezultatów podjętych działań. To praca dla Ciebie, jeśli: możesz wykazać się kilkuletnim doświadczeniem na stanowisku związanym z zarządzaniem obiektem hotelowo-restauracyjnym z bazą zabiegową, sprawnie zarządzasz zespołem, posiadasz wykształcenie wyższe, możesz wykazać się praktyczną widzą z zakresu marketingu oraz analizy kosztów, posługujesz się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym, posiadasz umiejętność posługiwania się drugim językiem obcym (mile widziany język niemiecki), cechują Cię: sprawna organizacja pracy i umiejętność planowania, empatia, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, elastyczność oraz dyspozycyjność, jesteś otwarty/a na pracę stacjonarną. Co zyskasz pracując na tym stanowisku: wynagrodzenie w widełkach: 15 000 - 20 000 PLN brutto na umowę o pracę, możliwość mieszkania służbowego i pomoc w relokacji, niezbędne narzędzia pracy: samochód, telefon oraz laptop, możliwość korzystania z wyżywienia na terenie obiektu, szkolenia branżowe, możliwości rozwoju oraz autonomię w działaniu. Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. ,[zarządzanie operacyjne i strategiczne obiektem hotelowym ze strefą wellness, spa i restauracją,, współtworzenie budżetu i realizacja polityki cenowej hotelu,, opracowanie oraz wdrażanie strategii marketingowej, sprzedażowej mającej na celu rozwój obiektu, , rekrutacja oraz nadzorowanie pracy personelu,, monitorowanie oraz realizacja wysokich standardów obsługi klienta, , prowadzenie negocjacji z kluczowymi dostawcami oraz klientami, , współpraca z właścicielem obiektu oraz raportowanie rezultatów podjętych działań. ] Requirements: CI Additionally: Company car, Free coffee, Shower, Free snacks, Free beverages, Free lunch, Mobile phone, Free breakfast, In-house trainings, Free parking.