Helpdesk COMARCH ERP XL

  • Warszawa
  • Polska Grupa Dworakowski

Twoje obowiązki: Helpdesk - obsługa pierwszej linii, Przyjmowanie zgłoszeń oraz rozwiązywanie podstawowych problemów z zakresu działania systemu Comarch ERP XL, Rozwiązywanie incydentów powiązanych z systemami ERP, Analiza przyczyn powstania problemów, Testowanie zmian oraz nowych wersji na środowiskach testowych, Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie zgłoszenia błędów i awarii dotyczących oprogramowania ERP, Współpraca z pozostałymi Działami IT w ramach realizowanego wsparcia dla Użytkowników,   Wymagania: Dobra znajomość systemu Comarch ERP-XL Dobra znajomość Crystal Reports Dobra znajomość C# Dobra znajomość NET lub WPF Znajomości zagadnień baz danych: TSQL, Microsoft SQL Server Znajomość wzorców projektowych Znajomość NET MVC Doświadczenie w pracy w rozproszonym środowisku, Znajomość procesów biznesowych w przedsiębiorstwach, Umiejętność współpracy z klientem, Chęci do poszerzania wiedzy, Komunikatywność, cierpliwość,   Pracując z nami otrzymasz: Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Praca hybrydowa lub w całości zdalna, Możliwość nauki i rozwoju, Realny wpływ na rozwój firmy, Prywatną opiekę medyczną oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach, Kartę Multisport, Zniżki na zakupy pracownicze.