Specjalista ds. konsolidacji i sprawozdawczości

  • Warszawa
  • Skills Matter Sp. Z O. O.

ofertę kierujemy do osób, które: posiadają wykształcenie wyższe ekonomiczne, swobodnie posługują się obsługi pakietem MS Office, posiadają doświadczenie na podobnym stanowisku posługują się językiem angielskim na poziomie średniozaawansowanym (min. B2) posiadają znajomość UOR oraz MSR/MSSF posiadają znajomość sprawozdawczości finansowej i zasad konsolidacji sprawozdań finansowych mają pozytywne nastawienie na wyzwania zawodowe, działanie z energią   Zadania na stanowisku sporządzanie skonsolidowanych sprawozdań finansowych Grupy, przygotowanie pakietów konsolidacyjnych pod kątem zgodności z polityką Grupy i MSSF udział w uzgadnianiu wzajemnych transakcji pomiędzy spółkami w Grupie przygotowywanie korekt konsolidacyjnych oraz not do sprawozdania skonsolidowanego weryfikacja i analiza danych finansowych spółek Grupy na potrzeby sporządzania skonsolidowanego sprawozdania finansowego, koordynacja zbierania danych finansowych z różnych jednostek organizacyjnych, przygotowanie zestawień, raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu, udziałowców, banków oraz innych instytucji i urzędów, zaangażowanie i wsparcie w procesie zamknięcia miesiąca, współpraca z audytorami, udział w procesie standaryzacji oraz optymalizacji procesów finansowo-księgowych. Nasze oczekiwania Oferujemy