Konsultant Helpdesk

  • Toruń
  • Support Online Sp. Z O.o.
System operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, Rozwiązywanie problemów IT naszych klientów, Wsparcie użytkowników końcowych, Realizacja zadań w zakresie Active Directory, Office365 / Microsoft365, Współpraca przy takich projektach jak migracja firm do środowisk wirtualnych, migracja poczty do Microsoft365 itp.Znajomość oprogramowania MS Office i systemów operacyjnych Microsoft, Znajomość zagadnień sieciowych opartych na protokole TCP/IP, Prawo jazdy kat. B, Angielski na poziomie B1/B2, Zależy nam na tym żebyś łatwo nawiązywał_a i utrzymywał_a relacje z klientami, Cenimy też osoby, które chcą się uczyć i angażują się w to co robiąMile widziane, Jako dodatkowy atut potraktujemy znajomość środowisk serwerowych z rodziny Windows, zagadnień Active Directory, MsExchange lub Microsoft365To oferujemy, Systematyczne szkolenia podnoszące Twoją wiedzę i umiejętności, Pokrycie kosztów zdanych egzaminów merytorycznych w zakresie IT, Umowę o pracę na pełny etat, Team Leadera, który zawsze Cię wesprze swoją wiedzą i uzgodni z Tobą czas pracy, tak żebyś był_a zadowolony_a, Ciągłe pogłębianie wiedzy poprzez kontakty z klientami w języku polskim i angielskim, Dostęp do najnowszych technologii, udział w międzynarodowych projektach, Dodatki: pakiet medyczny, kartę Multisport, lekcje angielskiegoBenefity, dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie nauki języków, możliwość pracy zdalnej, spotkania integracyjne, brak dress code’u, parking dla pracowników, program rekomendacji pracownikówSupport Online Sp. z o.o., Support OnLine Sp. z o.o. od 2002 roku realizuje usługi informatyczne dla polskich i zagranicznych firm. Jesteśmy Gold Partnerem Microsoft specjalizującym się w rozwiązaniach chmurowych Office365 i Microsoft Azure. Wdrażamy środowiska wirtualne oparte na VMware i Hyper-V.