Doradca klienta – obsługa chat-u

  • Lublin
  • Concentrix Cvg International
OBOWIĄZKI: · Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu · Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat · Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów · Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta · Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu · Przedsprzedażowa i posprzedażowa obsługa klienta · Utrzymywanie wysokiej jakości powierzonych zadań w kontakcie z klientem WYMAGANIA: · Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane · Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie · Znajomość języka angielskiego min. B1+/B2 do komunikacji w zespole · Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość · Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole · Motywacja i chęć do pracy oraz do nauki · Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office · Dyspozycyjność od połowy stycznia 2024 · Praca z biura w Warszawie bądź Lublinie CO OFERUJEMY: · Umowę zlecenie, umowa o pracę jest możliwa na póżniejszym etapie · Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji · Dofinansowanie do karty Benefit Multisport · Prywatną opiekę medyczną · Bony swiąteczne Sodexo · Pracę zmianową od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 lub 10.00-18.00 oraz w weekendy · Studenci mile widziani