Senior Performance Marketing Specialist

  • Białystok
  • Corazlepszafirma.pl
Senior Performance Marketing Specialist – wynagrodzenie 10-12 tys. + VAT (B2B) Jeśli: ekosystemy reklamowe Facebooka i Google’a nie mają przed Tobą tajemnic, masz minimum 4 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii performance, posiadasz naturalne zamiłowanie do nieustannej i głębokiej analizy, wyciągania wniosków, stawiania i testowania hipotez w testach A/B, jesteś osobą bardzo dokładną i świetnie zorganizowaną, bez przerwy szukasz nowych możliwości optymalizacji, nawet tego, co działa, i zawsze masz niedosyt, bo wiesz, że można lepiej, taniej, skuteczniej... …to być może jesteś osobą, której szukamy. Szukamy bowiem absolutnie ponadprzeciętnego kandydata do roli Performance Marketing Specialist w naszym wewnętrznym zespole marketingowym (praca tylko przy naszych wewnętrznych projektach Grupy Kapitałowej CLF, nie jesteśmy typową agencją reklamową i nie obsługujemy zewnętrznych klientów). Kilka słów o nas Coraz Lepsza Firma powstała dlatego, że wierzymy w to, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, to dokona się to wyłącznie dzięki ludziom przedsiębiorczym, którzy – zamiast narzekać – biorą życie w swoje ręce. Wszystko, co robimy, służy temu, by ich wspierać. Na naszych szkoleniach pokazujemy nowy sposób prowadzenia biznesu. W ramach usług konsultingowych towarzyszymy Przedsiębiorcom na tej drodze, inspirujemy do odważnych zmian, wspieramy wiedzą i sprawdzonymi narzędziami. Pomagamy im budować firmy, z których będą dumni… Możemy też śmiało powiedzieć, że Coraz Lepsza Firma to świetne miejsce pracy. Zdobyliśmy bowiem certyfikat Great Place to Work, osiągając przy tym spektakularny i wyjątkowo rzadko spotykany wynik 96%!! Tak dobry wynik sprawił, że w konkursie na Najlepsze Miejsce Pracy Polska 2022 znaleźliśmy się w gronie 5 najlepszych firm . Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj . Na czym polegać będzie praca w roli Performance Marketing Specialist w naszej firmie? Nasz zespół marketingowy składa się z doświadczonych specjalistów w swoich dziedzinach (średni poziom doświadczenia przekracza pewnie 10 lat). Tworzą go: dyrektor marketingu i strateg content manager video manager senior copywriter senior graphic designer social media specialist specjalista techniczny Potrzebujemy uzupełnić ten zespół o doświadczonego specjalistę, który weźmie na siebie pełną odpowiedzialność za 3 obszary: 1) obsługę systemów reklamowych; 2) analitykę; 3) testy i optymalizację. I to będzie Twoja rola. A w szczegółach obszary odpowiedzialności wyglądają następująco: I. Systemy reklamowe (szczególnie Facebook i Youtube, w przyszłości być może też inne) optymalne wykorzystanie budżetu reklamowego, wybór grup docelowych (targetowania), publikacja reklam, regularny przegląd, analityka i optymalizacja reklam, zgłaszanie zapotrzebowania na nowe kreacje reklamowe, koordynacja procesu powstawania reklam (w proces zaangażowani są też strateg, copywriter, grafik, video manager) oraz Quality Assurance reklam (dopilnowanie czy nowopowstała reklama spełnia kryteria, nie ma w niej błędów lub innych problemów), bycie na bieżąco ze zmianami w systemach reklamowych i z nowościami wprowadzanymi przez Meta/Google. Szukamy osoby, która aktywnie angażuje się w śledzenie najnowszych trendów i zmian w ekosystemach reklamowych. Oczekujemy, że będziesz regularnie śledzić branżowe blogi, subskrybować newslettery i kanały na YouTube, które są kluczowymi źródłami wiedzy o nowościach i najlepszych praktykach w marketingu performance. Rozumiemy, że najbardziej aktualna i zaawansowana wiedza często wymaga inwestycji w specjalistyczne kursy lub szkolenia. Jesteśmy gotowi wspierać Twój rozwój zawodowy poprzez finansowanie dostępu do takich zasobów, jeśli uznamy, że przyniesie to korzyści zarówno Tobie, jak i naszej firmie. II. Analityka mierzenie kluczowych danych marketingowych we wszystkich kanałach (od strony www i landing page, poprzez kanały social media, YT, a na e-mail marketingu kończąc), przygotowanie raportów dla zespołu marketingowego i zarządu. III. Testy i optymalizacja nadzór nad testami A/B i optymalizacją landing page, stron www, reklam, maili, etc. Oferowane warunki: praca w zespole doświadczonych specjalistów, wśród ludzi, którzy chcą od życia czegoś więcej, u jednego z najlepszych pracodawców w Polsce (więcej informacji powyżej) i pod bezpośrednim kierownictwem jednego z najlepszych specjalistów od marketingu online (Bartek Popiel), widełki wynagrodzenia: 10.000-12.000 + VAT (B2B) , zależnie od doświadczenia i poziomu umiejętności, forma umowy: współpraca B2B (własna działalność gospodarcza) lub umowa o pracę (z wynagrodzeniem w ramach tych samych kosztów pracodawcy), praca w pełnym wymiarze czasowym, z dużą elastycznością godzin pracy, praca całkowicie zdalna w modelu "no office", czyli możesz pracować, gdzie tylko chcesz (o ile jest tam dobry dostęp do internetu), wszystkie narzędzia potrzebne do pracy dostaniesz od nas: wysokiej klasy laptop (pracujemy na sprzęcie Apple), dodatkowe monitory, potrzebne oprogramowanie – wszelkie tego typu koszty bierzemy na siebie, chętnie inwestujemy w pracowników i dajemy ogromne możliwości rozwoju – szkolenia, dostęp do firmowej biblioteki i bazy wiedzy. Nasze zaangażowanie w rozwój zawodowy idzie w parze z dbałością o balans między życiem zawodowym a prywatnym naszego zespołu. Rozumiemy, że zdrowy balans między życiem zawodowym a prywatnym jest kluczem do długotrwałego sukcesu i satysfakcji z pracy. Dlatego promujemy kulturę pracy, która pozwala na elastyczność i autonomiczność, zachęcając do samodzielnej organizacji czasu pracy, tak aby najlepiej odpowiadała ona zarówno potrzebom firmy, jak i indywidualnym preferencjom naszych pracowników. Wymagania: odpowiedziałeś TAK na wszystkie punkty z początku ogłoszenia, masz minimum 4 lata doświadczenia w obsłudze reklam Facebook i Youtube w branżach innych niż ecommerce (takich branżach, które wymagają bardziej rozbudowanych strategii i lejków marketingowych niż typowy sklep internetowy), świetnie radzisz sobie z analityką Google i Meta , bardzo dobrze znasz GA4 i Google Tag Managera , umiesz przeprowadzać wiarygodne testy A/B i wyciągać z nich właściwe wnioski, umiesz pracować zdalnie – samodzielnie zarządzać swoim czasem, by codziennie dostarczać konkretne efekty, jesteś dopasowany do naszego Zespołu i "stylu bycia" Coraz Lepszej Firmy, (dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i uczciwie oceń, czy do nas pasujesz). Chcesz aplikować? Jeśli już wiesz, że to właśnie Ciebie szukamy, prześlij nam swoje CV w języku polskim w PDF-ie i odpowiedz na poniższe pytania: Dlaczego chcesz współtworzyć z nami Coraz Lepszą Firmę? Dlaczego uważasz, że pasujesz do naszej kultury organizacyjnej? Jakie są najczęstsze błędy, które sprawiają, że reklamy nie przynoszą efektu? UWAGA! Odpowiadamy wyłącznie na kompletne aplikacje. Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że włożysz wysiłek w to, aby pokazać, że to Ciebie szukamy. Powodzenia!