Urban Project Manager

  • Raszyn
  • Warner Music Poland
Poszukujemy doświadczonego Urban Project Managera, który będzie odpowiedzialny za szeroki zakres działań związanych z zarządzaniem projektami muzycznymi w naszej wytwórni. Osoba na tym stanowisku będzie miała kluczowe znaczenie dla sukcesu artystycznego i komercyjnego naszych projektów. Jeżeli szukasz swojego zawodowego miejsca, w którym: Jest przyjazne środowisko pracy (otwartość ludzi i muzyka będąca pasją, a nie tylko pracą); Pracuje się w zgranym zespole, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych; Tworzy się kampanie, które są doceniane nie tylko przez fanów, ale też przez artystów; Darzy się siebie wzajemnym zaufaniem (bo przecież każdy jest specjalistą w swojej dziedzinie); Zagwarantowana jest elastyczność pracy (forma hybrydowa – zdalnie plus stacjonarnie); I spełniasz równocześnie poniższe warunki: Posiadasz min. 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku; Jesteś gotowy na intensywną prace z artystami, managerami, partnerami zewnętrznymi; Doskonale rozumiesz zagadnienia rynku muzycznego; Jesteś osobą dynamiczną, konkretną, systematyczną, zorganizowaną; Będziesz w stanie kompleksowo zarządzać projektami w wyznaczonym czasie i budżecie; Chętnie współpracujesz z innymi; Potrafisz pracować pod presją czasu; Znasz język angielski na poziomie co najmniej B2 – najlepiej jeśli pracowałeś już z tym językiem; Ta rola może być Twoja Jeszcze dziś wyślij swoje CV przez przycisk aplikuj ‍♀️ Twoje przyszłe zadania to: Zarządzanie projektem. Koordynacja i współpraca z innymi działami, takimi jak marketing, dystrybucja i promocja. Utrzymanie harmonogramu, zarządzanie budżetem i monitorowanie postępów projektu. Zarządzanie procesem nagrywania płyt. Koordynacja pracy z producentami, inżynierami dźwięku i muzykami w celu zapewnienia terminowego dostarczenia materiału, dotrzymania budżetu i satysfakcji artysty. Opracowywanie strategii wydawniczej. Wybór odpowiednich utworów, opracowywanie koncepcji albumu oraz planowanie wydarzeń promocyjnych. Koordynacja działań marketingowych. Współpraca z działem marketingu oraz artystami w celu stworzenia wizualizacji albumu, teledysków czy materiałów promocyjnych. Monitorowanie wyników. Analiza danych sprzedaży, statystyk strumieniowania i innych wskaźników, aby ocenić skuteczność działań promocyjnych. Współpraca z artystami. Aktywne pozyskiwanie nowych talentów, budowanie relacji z nowymi artystami, menedżerami i promotorami. Aktywne wspieranie obecnych artystów wytwórni poprzez pozyskiwanie muzyki, współpracę artystyczną, proponowanie pomysłów rozwoju kariery i opiniowanie utworów. Koordynowanie dystrybucji. Nadzór procesu dystrybucji albumów, zarówno w formie fizycznej, jak i cyfrowej. Praca przy projektach specjalnych. Współpraca z brandami/markami, programami telewizyjnymi; organizacja campów nagraniowych. Z naszej strony możesz liczyć na: wynagrodzenie miesięczne w przedziale 8.000 PLN a 12.000 PLN brutto; umowę zlecenie lub współpracę w ramach B2B; pracę nad ambitnymi projektami muzycznymi; kulturę organizacji opartą na feedbacku i wymianie wiedzy; prywatną opiekę zdrowotną i kartę MultiSport; lekcje angielskiego; świetną atmosferę pracy