Service Desk Manager

  • Warszawa
  • Emagine Consulting

INFORMACJE O PROJEKCIE:Branża: software house Stawka: do PLN/h, B2BLokalizacja: % zdalnie lub hybrydowo Warszawa Czas trwania: 9 miesięcy (po tym czasie opcja przedłużenia) Język projektu: angielski ZADANIA: Zarządzanie zespołem (9 osób), obsługującym IT Service Desk, Zbudowanie struktury i opisów procesów Service Desk,Uporządkowanie danych i procesów w ServiceNow,Organizacja wewnętrzna i zewnętrzna Service Desk,Planowanie i implementacja procesów wsparcia technicznego (L1, L2, L3),Współpraca z zespołem rozwojowym zewnętrznego systemu ServiceNow. WYMAGANIA: Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu Service Desk (min. 4-5 lat), Samodzielność i decyzyjność w działaniuZnajomość ServiceNow oraz infrastruktury IT będzie dodatkowym atutem. Umiejętność pracy w międzynarodowym zespole oraz dynamicznym środowisku, Biegła znajomość języka angielskiego. OFERUJEMY:Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty Multisport.Okolicznościowe, firmowespotkania integracyjne.Program rekomendacji.