Performance Marketing Specialist

  • Pruszcz Gdański
  • Eastend Sp. Z O.o. Sp.k.
Wymagane umiejętności: Zmysł analityczny – praca na danych. Tworzenie, konfigurowanie, optymalizowanie kampanii reklamowych w oparciu o konkretny model rozliczeń (CPC, ROAS, CPM, CPL etc.). Tworzenie skutecznych kampanii reklamowych i ich optymalizacja – marketing efektywnościowy. Podstawowa znajomość Adobe Photoshop lub innego narzędzia do tworzenia grafik. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie oraz dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie. Zakres obowiązków: Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych Google Ads i Meta Ads w modelach efektywnościowych. Tworzenie kampanii w oparciu o Marketing Automation. Analiza skuteczności i efektywności prowadzonych działań – wykorzystanie Google Analytics i innych narzędzi. Wyciąganie wniosków z przeprowadzonych działań - raportowanie. Monitorowanie działań konkurencji. Udział w tworzeniu strategii marketingowej. Rekomendowanie działań mających na celu poprawę efektywności kampanii. Udział w konferencjach branżowych i spotkaniach dot. optymalizacji Google Ads. Współpraca z różnymi działami firmy oraz agencjami marketingowymi. Wymagania: Minimum 3 lata doświadczenia w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych – branża fashion. Doskonała znajomość programów Google Ads, Meta Ads, Google Studio, Google Merchant Center, Google Analytics, Google Tag Manager, MS Excel. Bardzo dobra znajomość i obsługa programu MS Excel. Bardzo dobra znajomość programów, takich jak Yandex, Hotjar, Brand24 lub podobne. Umiejętność skutecznej optymalizacji kampanii reklamowych oraz tworzenia nowych, dopasowanych do aktualnych potrzeb firmy, w oparciu o wyznaczone KPI. Zmysł analityczny i wyciąganie wniosków z przeprowadzonych działań – praca na danych e-commerce. Umiejętność pracy w zespole oraz zdolność ustalania priorytetów. Umiejętność pracy pod presją czasu – dotrzymywanie terminów oddawania projektów. Zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność za realizację projektów. Mile widziane: Aktualne certyfikaty Google Ads. Znajomość zasad SEO. Znajomość aplikacji TikTok. Inne języki obce (niemiecki, ukraiński, rosyjski). Oferujemy: Benefity: dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, możliwość dołączenia do PPK, zniżka pracownicza na asortyment sklepu. Miejsce parkingowe. Umowa o pracę, Umowa zlecenie, B2B – okres próbny nieprzekraczający 3 miesięcy. Wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia. Etapy rekrutacji: Weryfikacja aplikacji. Rozmowa telefoniczna – zaproszenie na spotkanie online lub offline. Weryfikacja wykonanego zadania rekrutacyjnego. Treść zostanie podana na spotkaniu. Wybór kandydata i przedstawienie propozycji rozpoczęcia pracy.