Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-finansowych

  • Tarczyn
  • Alumbrados Viarios Sociedad Anonima Spółka Akcyjna Oddział W Polsce
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-finansowych Miejsce pracy: Sokołów (pow. pruszkowski) Twój zakres obowiązków Przyjmowanie faktur/ umów/ zleceń, weryfikacja dokumentów pod kątem formalnym oraz wprowadzanie do programu (Saldeo) Bieżący kontakt i współpraca z działem księgowym Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i firmowych oraz ich archiwizacja Bieżące rozliczanie kosztów i przygotowywanie raportów związanych z działalnością firmy Tworzenie standardów zakupowych w obszarze zakupów i usług Dbanie o zaopatrzenie biura, planowanie potrzeb zakupowych, poszukiwanie dostawców, analizowanie ofert etc. Tworzenie zestawień, statystyk, tabel Współpraca z innymi działami firmy Nasze wymagania Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku Wykształcenie wyższe (mile widziana administracja, ekonomia, zarządzanie) Umiejętność analizowania dokumentów finansowych i sporządzania raportów Biegła znajomość pakietu MS Office (przede wszystkim Excel) Dobra, umożliwiająca swobodną komunikację, znajomość języka angielskiego lub hiszpańskiego Proaktywność, sumienność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki Doskonała organizacja pracy, wysoka kultura osobista oraz umiejętność otwartej komunikacji To oferujemy Umowę o pracę Możliwość rozwoju zawodowego Możliwość zdobycia doświadczenia w bardzo ciekawych projektach branży ITS Niezbędne narzędzia pracy O nas Aluvisa jest międzynarodową wiodącą firmą w branży ITS realizującą projekty na całym świecie. Głównymi obszarami działalności oddziału w Polsce są inteligentne systemy transportowe, kompleksowe wyposażenie centrów sterowania ruchem, punktów informacji drogowej oraz systemy teleinformatyczne. Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Alumbrados Viarios Sociedad Anonima Spółka Akcyjna Oddział w Polsce z siedzibą w: Sokołowska 44, 05-806 Sokołów (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: aluvisa.polska@aluvisagrupo.com.