Ekspert / St. Specjalista, Regionalne Biuro Handlowe

  • Gdańsk
  • Paih
Praca w Regionalnym Biurze Handlowym PAIH S.A., który jest w strukturach Departamentu Wsparcia Regionalnego daje możliwość realnego wsparcia polskich przedsiębiorców w wyszukiwaniu okazji rynkowych, celem pobudzania aktywności eksportowej, a także inicjowania procesów nawiązywania współpracy w zakresie wymiany międzynarodowej. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał realny wpływ na kreowanie promocji polskiej gospodarki. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze. Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę  z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu, prywatną opieką medyczną w LuxMed z możliwością objęcia nią najbliższych członków rodziny, dofinansowanie do wczasów pod gruszą i zorganizowanego wypoczynku dla dzieci, dofinansowanie do karty Multisport, dostęp do Platformy Kafeteryjnej, możliwość zgłoszenia się do grupowego ubezpieczenia na życie i od nieszczęśliwych wypadków na preferencyjnych warunkach, wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów, stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy, możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań. Obowiązki: analiza potencjału eksportowego przedsiębiorstw w regionie oraz opracowanie strategii rynkowych w zakresie kierunków eksportu jak i asortymentu o największym potencjale sprzedaży doradztwo w zakresie przygotowania polskich przedsiębiorstw w procesie wejścia na rynki zagraniczne nawiązanie współpracy z MŚP w regionie o niewykorzystanym potencjale eksportowym i przedstawienie im oferty współpracy z PAIH opracowanie propozycji działań informacyjno-edukacyjnych PAIH w regionie bieżąca współpraca z Organizacjami regionalnymi oraz Partnerami w ramach podpisanych umów partnerskich budowanie i utrzymywanie relacji z lokalnymi przedsiębiorcami współpraca z Zespołem Ekspertów Branżowych w zakresie kompleksowej obsługi klienta aktywny udział w wydarzeniach gospodarczych w regionie bieżące monitorowanie oraz opracowywanie raportów dot. sytuacji gospodarczej w regionie budowanie i umacnianie regionalnych powiązań przedsiębiorców, administracji samorządowej, podmiotów naukowych i badawczych Wymagania: minimum 2-3 lata doświadczenia zawodowego w sprzedaży, pozyskiwaniu i rozwoju biznesu wykształcenie wyższe (preferowany kierunek studiów: ekonomia, zarządzanie, stosunki międzynarodowe) znajomość rynku lokalnego, w szczególności wiedza na temat wiodących branż oraz podmiotów o potencjale eksportowym umiejętności zbierania oraz przetwarzania istotnych danych i informacji niezbędnych do opracowania narzędzi wsparcia dla eksporterów umiejętność budowania strategii rynkowej znajomość procedur w sprzedaży eksportowej, najlepiej na podstawie własnych doświadczeń zawodowych umiejętności interpersonalne a w szczególności nawiązywania dobrych i długotrwałych relacji z klientami opartych na wzajemnym zaufaniu umiejętność prowadzenia szkoleń oraz organizacji działań edukacyjno-eksportowych, popartych konkretnymi doświadczeniami znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym m.in. śledzenie informacji o sytuacji rynkowej na świecie oraz barierach wejścia na wybrane rynki samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej praktyczna umiejętność planowania i osiągania wyznaczonych celów