Specjalista ds Wsparcia IT

  • Warszawa
  • Promatic Sp. Z O.o.
Specjalista ds. Wsparcia IT Miejsce pracy: Warszawa, ul Prosta 68. Celem stanowiska Specjalista ds. Wsparcia IT jest odpowiedzialność za utrzymanie podległych systemów informatycznych, przygotowanie i konfiguracja zestawów komputerowych dla pracowników, współpracę z zewnętrznymi firmami i dostawcami rozwiązań IT. Prowadzenie szkolenia pracowników w zakresie korzystania z narzędzi informatycznych stosowanych w firmie. Zakres zadań: Zapewnienie klientowi wewnętrznemu wsparcia informatycznego na pierwszej i drugiej linii wsparcia (Desktop Support, Workplace Services, Aplikacje Office365). Instalacje, utrzymanie i konfiguracja komputerów, drukarek, innych urządzeń peryferyjnych. Monitorowanie podległych systemów informatycznych. Prowadzenie instruktarzu i szkoleń z zakresu obsługi podstawowych aplikacji wdrożonych w firmie oraz korzystania z zasobów teleinformatycznych. Nadzór nad przestrzeganiem realizacji procedur z zakresu Infrastruktury IT. Zapewnienie ochrony haseł i dostępu do zasobów teleinformatycznych Utrzymanie systemów monitoringu CCTV. Udział w projektach rozbudowy i modyfikacji infrastruktury teleinformatycznej. Współpraca zewnętrznymi dostawcami rozwiązań IT. Zakup i inwentaryzacja sprzętu teleinformatycznego. Nasze wymagania: Co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z wsparciem IT (Help Desk, IT Support itp.). Doświadczenie we wsparciu użytkowników końcowych i prowadzenia prostych instruktarzy z obsługi urządzeń i aplikacji. Znajomość aplikacji biurowych Office365 (np. Outlook, Teams, SharePoint. Dobra znajomość środowiska Microsoft Office 365, Microsoft Windows Server, Azure, Active Directory. Znajomość technologii i zagadnień LAN/WAN/WLAN, TCP/IP, bezpieczeństwa i monitorowania sprzętu sieciowego. Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację. Samodzielność w zakresie przydzielonych zadań. Komunikatywność, odpowiedzialność. Oferujemy: Zatrudnienie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej. Opiekę medyczną i szeroki zakres benefitów pozapłacowych w ramach dostępu do platformy benefitowej. Przyjazną i wspierającą atmosferę pracy, w której jesteśmy otwarci na Twoje pomysły i inicjowane zmiany. Współpracę z doświadczonym zespołem IT, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą. Komfortowe warunki pracy – wygodne biurka i krzesła oraz nowy, wydajny sprzęt do pracy (dwa monitory, elektrycznie regulowane biurka, ergonomiczne krzesła).