Chief Financial Officer

  • Rzeszów
  • Goldman Recruitment
Dla naszego Klienta, dużej firmy produkcyjnej z kanałami sprzedaży B2B oraz eCommerce w Polsce i za granicą, poszukujemy kandydata na stanowisko Chief Financial Officer. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie strukturą kontrolingu, księgowości, Treasury oraz IT. Siedziba firmy mieści się w okolicach Rzeszowa. Opis stanowiska: opracowywanie budżetów długoterminowych, business planów oraz środków ułatwiających podejmowanie decyzji, kształtowanie i realizacja strategii finansowej organizacji wraz z pozyskiwaniem finansowania dłużnego oraz utrzymywanie relacji z instytucjami finansującymi, bankami i inwestorami, doradztwo w zakresie zarządzania cash-flow, w tym ocena zabezpieczenia ryzyka walutowego i kredytowego, ocena i analiza rentowności operacji oraz projektów inwestycyjnych, nadzór nad optymalizacją struktury kosztowej, dbanie o płynność finansową i kapitał obrotowy, utrzymywanie relacji bankami, audytorami, firmami ubezpieczeniowymi i inwestorami, sporządzanie raportów zarządczych oraz prezentacji wyników finansowych dla rady nadzorczej oraz inwestorów zewnętrznych, całościowa odpowiedzialność za skarb, controlling, księgowość i planowanie podatkowe, nadzorowanie polityki zatrudnienia, zarządzania, motywowania i rozwoju pracowników, bieżąca i regularna analiza rynku, dostosowywanie modelu biznesowego do prognoz rynkowych, definiowanie optymalnej struktury zapewniającej jakość pracy i realizację celów biznesowych. Wymagania: minimum 5 lat doświadczenia na stanowiskach zarządczych w obszarze finansów w dużych przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej, umiejętność adaptacji do dynamicznego środowiska pracy i współpracy z funduszami Private Equity i Radą Nadzorczą, obszerna wiedza z obszaru zarządzania finansami, a także w obszarze kontrolingu, rachunkowości zarządczej oraz przepisów podatkowych, doświadczenie w pozyskiwaniu finansowania, a także w procesach akwizycyjnych, umiejętność budowy dobrych relacji z klientami oraz współpracy z pozostałymi działami biznesowymi w celu zapewnienia realizacji planów, terminowość w wykonywaniu obowiązków i orientacja na realizację celów, umiejętność analizy danych finansowych i pracy z systemami klasy ERP, bardzo dobra i komunikatywna znajomość języka angielskiego min. B2, zdecydowanym atutem będą profesjonalne kwalifikacje: ACCA lub CIMA. Oferta obejmuje: praca w dużej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, docelowo perspektywa objęcia funkcji w zarządzie spółki, pakiet benefitów (samochód służbowy, prywatna opieka medyczna), stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt – włączając system premiowy.