Digital media buyer

  • Łódź
  • Trading Solutions Sp Z O.o.
Digital media buyer Miejsce pracy: Łódź Twój zakres obowiązków Cześć! Do naszego łódzkiego teamu szukamy kreatywnej i nastawionej na rozwój osoby, która posiada min. 2 letnie doświadczenie jako digital media buyer, i dalej chce podążać tą drogą, ale od teraz razem z nami Jeśli “planowanie i strategia” mogłoby być Twoim drugim imieniem w dowodzie, prowadzenie negocjacji i zarządzanie budżetem zjadasz na śniadanie do porannej kawki, “umiejętności analityczne” nie są tylko pustym zwrotem w Twoim CV, a poza tym jesteś fajnym, otwartym człowiekiem chcącym dalej się rozwijać i wspomagać nas w rozwoju niezwykle ciekawej platformy - pozostaje Ci tylko wysłać nam swoje CV :) Jakie będą Twoje codziennie zadania? Codzienna kooperacja z obecnymi partnerami i afiliantami, a także poszukiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi, zagranicznymi partnerami i afiliantami. Efektywne zarządzanie współpracami z partnerami i afiliantami. Nabywanie reklam, banerów i artykułów sponsorowanych na stronach internetowych poświęconych tematyce finansowej. Opracowywanie i wdrażanie strategii mających na celu nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi. Tworzenie lub implementacja specjalnych metryk do monitorowania określonych akcji związanych z konwersjami na rynku Forex, takich jak rejestracja kont, depozyty oraz określona aktywność handlowa. Korzystanie z narzędzi do zarządzania listami i kampaniami e-mailowymi oraz skuteczne planowanie, wdrażanie i monitorowanie tych kampanii. Analizowanie wyników za pomocą narzędzi takich jak Google Analytics. Optymalizowanie kampanii oraz nieustanne udoskonalanie działań w celu zwiększenia efektywności i poprawy doświadczeń użytkowników. Testowanie różnych formatów reklam, opcji targetowania oraz segmentów odbiorców w celu optymalizacji współczynników konwersji. Prowadzenie działań marketingu outbound, obejmujących marketing mailowy, kampanie reklamowe, przesyłki bezpośrednie oraz ukierunkowane działania wobec potencjalnych klientów. Wyszukiwanie niszowych, ale dobrze pozycjonowanych stron internetowych pod słowa kluczowe w celu umieszczania reklam (płatnych lub barterowych - afiliacyjnych) dla naszego klienta. Identyfikacja i kwalifikacja potencjalnych leadów. Nasze wymagania Dołącz do nas jeśli: Posiadasz minimum 2 letnie doświadczenie jako Digital Media Buyer. Posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2+ Pojęcia CPC, CPA, CPM, Revshare nie są Ci obce Potrafisz posługiwać się narzędziami takimi jak Google Analytics, Google Tag Manager, Semrush (lub podobnymi). Znasz i miałeś okazję pracować z narzędziami takimi jak Looker Studio, Yieldbird, Sizmek i/lub Mixpanel - DODATKOWY ATUT Posługujesz się językiem hiszpańskim, portugalskim, koreańskim, tajskim, wietnamskim, malajskim, hindi - DODATKOWY ATUT Posiadasz doświadczenia w marketingu online produktów z obszarów finansowych (np. Forex), egamingu/igamingu lub zakładów sportowych - DODATKOWY ATUT Cechuje cię kreatywność, otwartość na naukę i rozwój oraz komunikatywność. Posiadasz wysoko rozwinięte zdolności analityczne. Potrafisz skutecznie negocjować i zarządzać budżetem. Nie straszna ci praca zarówno solo jak i w zespole. Praca hybrydowa z dojazdami do biura w centrum Łodzi nie stanowi dla Ciebie problemu (w późniejszym czasie możliwość przejścia na tryb całkowicie zdalny). To oferujemy Co możemy Ci zaoferować? Udział w projekcie związanym z innowacyjną platformą finansową w którym otrzymasz szansę na dalszy rozwój. Premię kwartalną zależną od Twoich wyników. Płatne dni wolne od świadczenia usług. Biuro usytuowane w centrum Łodzi, z dogodnym dojazdem komunikacją miejską. Dofinansowanie do zajęć sportowych (karta Multisport). Możliwość świadczenia usług hybrydowo, z późniejszą opcją przejścia całkowicie na tryb zdalny. Elastyczny tryb pracy. Możliwość rozwoju poprzez finansowanie szkoleń, kursów, warsztatów oraz poprzez dostęp do firmowej biblioteczki. Regularne wyjścia integracyjne naszą ekipą z Łodzi i nie tylko Darmowe napoje zimne i gorące w biurze. Możliwość skorzystania z programu poleceń pracowniczych. Przeróżne inicjatywy ad-hoc (zawody, konkursy) które wymyślamy na bieżąco i na tworzenie i wdrażanie których możesz mieć wpływ, jeśli tylko chcesz. Kulturę feedbacku - dbamy o to, by Twój głos w firmie był usłyszany i byś miał/a wpływ na to, co się u nas dzieje. Brakuje ci jakiegoś benefitu? Masz pomysł na fajną inicjatywę? Powiedz nam o tym:) Jesteśmy w trakcie rozbudowy naszego działu HR oraz działań Employer Brandingowych, z chęcią przyjmiemy wszelkie propozycje i sugestie odnośnie udogodnień dla naszych pracowników i zleceniobiorców. O nas Jesteśmy rozwijającą się organizacją świadczącą usługi z zakresu marketing & customer services, specjalizującą się w branży finansowej, a projekt do którego docelowo dołączysz to jedna z największych platform finansowych na rynku. Jesteśmy na etapie transformacji i rozwoju i planujemy znaczne powiększenie naszego zespołu jeszcze w tym roku. Dzieje się u nas dużo, i szukamy kogoś, kto lubi jak się dużo dzieje :) Jak będzie wyglądał proces? 1. Screening CV - pierwszym krokiem w naszym procesie rekrutacyjnym jest sprawdzenie, czy spełniasz podstawowe warunki odnośnie Twojego doświadczenia i umiejętności. Otrzymasz od nas odpowiedź zwrotną niezależnie od tego, czy zdecydujemy się na zaproszenie Cię do dalszego etapu czy nie. 2. Telefoniczna rozmowa HR - na tym etapie zadzwoni do Ciebie Ewelina by omówić warunki potencjalnej współpracy, sprawdzić Twój poziom języka angielskiego, a także porozmawiać chwilę o tym co jest dla Ciebie ważne w firmie do której chciał/abyś dołączyć i o Twoim dotychczasowym doświadczeniu. Na tym etapie zarówno my jak i Ty będziemy mogli sprawdzić, czy nadajemy na tych samych falach :) 3. Zadanie rekrutacyjne - po pozytywnym wyniku rozmowy HR otrzymasz do wykonania krótkie zadanie rekrutacyjne. 4. Zapoznanie z managerem i liderem - jeśli zadanie które wykonasz okaże się jednym z poprawniej wykonanych, zaprosimy Cię na rozmowę z managerem marketingu, Krzyśkiem, i liderem pionu Afiliacji - Michałem. Będziecie mogli wgłębić się w kwestie związane z performance marketingiem i media buyingiem, oraz porozmawiać bardziej szczegółowo o tym, jak wygląda codzienna praca w Trading Solutions. 5. Złożenie oferty i podjęcie współpracy - jeśli podczas poprzedniej rozmowy obydwie strony poczują, że to TO :) złożymy Ci ofertę, a po jej akceptacji podejmiemy dalsze kroki, które zostaną zwieńczone Twoim oficjalnym dołączeniem do zespołu Trading Solutions Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Trading Solutions Sp z o.o. z siedzibą w: Henryka Sienkiewicza 85/87/8, 90-057 Łódź (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: careers@tradingsolutions.pl.