Administrator nieruchomości komercyjnych

  • Gdynia
  • Finarto Investments S.a.
Administrator nieruchomości komercyjnych Miejsce pracy: Gdynia Twój zakres obowiązków Poszukujemy administratorów odpowiedzialnych za utrzymanie naszych nieruchomości o charakterze handlowym, biurowym oraz logistycznym, znajdujących się odpowiednio na terenie Gdyni oraz Wejherowa. Do podstawowych obowiązków administratora należą: - nadzór na właściwą eksploatacją obiektu przez użytkowników - bieżąca współpraca z najemcami - bieżące rozliczanie czynszów i innych opłat wynikających z umów najmu - utrzymanie obiektu w należytym stanie technicznym - organizacja i nadzór nad świadczonymi usługami obsługi technicznej, ochrony, sprzątania, dostawy mediów - zapewnienie terminowej realizacji kontroli okresowych stanu technicznego obiektu - zapewnienie terminowej realizacji przeglądów gwarancyjnych - zapewnienie właściwego prowadzenia dokumentacji obiektu - zapewnienie właściwej estetyki obiektu - kontrola i optymalizacja kosztów utrzymania nieruchomości Nasze wymagania - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, analityczne i interpersonalne - umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania czasem O nas Jesteśmy firmą inwestycyjną działającą w sektorze finansów, nieruchomości i private equity. Inwestujemy głównie w nieruchomości biurowe, logistyczne i przemysłowe. Posiadamy szerokie doświadczenie w inwestycjach, nadzorze właścicielskim, zarządzaniu strategicznym oraz rozwijaniu nowych przedsięwzięć biznesowych. Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Finarto Investments S.A. z siedzibą w: Śląska 47, 81-310 Gdynia (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: finarto@finarto.com.