Menadżer / Menadżerka ds. Rozwoju Sprzedaży

  • Wrocław
  • Santander Consumer Bank Sa
Menadżer / Menadżerka ds. Rozwoju Sprzedaży Miejsce pracy: Wrocław Twój zakres obowiązków Rozwój i wzrost sprzedaży w kanałach zdalnych (bankowość mobilna/internetowa oraz contact center) Odpowiedzialność za KPI oraz wyniki sprzedażowe: ich bieżącą kontrolę, monitoring, raportowanie i estymowanie w kanałach zdalnych; Efektywne wykorzystanie wdrażanych kampanii sprzedażowych w kanałach zdalnych oraz optymalne wykorzystanie narzędzi i zasobów CC; Poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań zmierzających do wzrostu efektywności sprzedaży w aplikacji mobilnej banku oraz w contact center Promowanie innowacyjności oraz wsparcie wdrażania innowacji biznesowych Współpracę z innymi kanałami sprzedaży w banku; Nasze wymagania 2 letnie doświadczenie w analizie biznesowej procesów sprzedażowych i produktów bankowych (sprzedaż w bankowości mobilnej / call center) Doświadczenie w obszarze zarządzania miernikami skuteczności i jakości w kanałach zdalnych (call center, bankowość mobilna) m.in.: procesy sprzedaży, narzędzia pracy, mechanizmy kontrolne, lejki sprzedażowe, rozwój produktów kredytowych; Umiejętność zlecania, analizowania, raportowania i wyciągania wniosków z danych sprzedażowych; Udział w projektach biznesowych Umiejętność szybkiego poszukiwania przyczyn i reagowania na daną sytuację sprzedażową; Znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point); Kreatywne podejście i nieszablonowe myślenie; Mile widziane Umiejętność pracy w PowerBI oraz w SQL do samodzielnego wyciągania potrzebnych danych; Doświadczenie pracy w metodologii Agile. Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. To oferujemy Długofalową współpracę i różnorodne projekty Dostęp do wiedzy no limit- wewnętrzna strefa wymiany wiedzy, platforma szkoleniowa Dojo z dostępem do szkoleń na LinkedIn Learning, IBM oraz O’Reilly, program mentoringowy, konkursy, webinary i podcasty eksperckie Kursy języka angielskiego i nie tylko Prywatną opiekę medyczną- Medicover Elastyczny czas pracy Praca hybrydowa Program Buddy- wdrożenie u nas jest super Platforma psychologiczna- zawsze masz z kim porozmawiać Tu możesz być sobą - jesteśmy Bankiem bez barier, wysokie poczucie różnorodności i inkluzywności nas wyróżnia Brak dress-code oraz prosty język to nasz przyjaciel Przyjazna atmosfera pracy, imprezy integracyjne i spotkania team-buildingowe, chodzimy również po górach Przestrzeń dla Ciebie- pięknie wyposażone biuro i strefa relaksu Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna dofinansowanie nauki języków dofinansowanie szkoleń i kursów ubezpieczenie na życie możliwość pracy zdalnej elastyczny czas pracy zniżki na firmowe produkty i usługi spotkania integracyjne preferencyjne pożyczki kawa / herbata parking dla pracowników strefa relaksu dodatkowe świadczenia socjalne program rekomendacji pracowników inicjatywy dobroczynne dodatkowy urlop Etapy rekrutacji Rozmowa telefoniczna z naszą Rekruterką Zdalne spotkanie z Kierownikiem zespołu i Rekruterką Kawa rekrutacyjna w biurze Decyzja Opis obszaru pracy Zadania dotyczą działań w obszarze zarządzania miernikami skuteczności i jakości w bankowości mobilnej/internetowej oraz w Call Center. Wśród nich będą działania związane z zwiększaniem efektywności sprzedaży kredytów gotówkowych, omnikanałowością i jakości sprzedaży. Do Twoich zadań będzie należeć m.in.: przygotowanie założeń do raportów i lejków sprzedażowych pod sprzedaż zdalną wraz z KPI (zwłaszcza bankowość mobilna/internetowa), tworzenie acion-planów pod rozwój i zwiększanie sprzedaży w kanałach zdalnych, udział w projektach rozwojowych, w tym digitalizacja i omnikanałowość. Produkty: Kredyty gotówkowe, karty kredytowe. Jak wygląda zespół? Jesteśmy w składzie 5 osób: w tym managerowie/specjaliści ds. rozwoju sprzedaży oraz jakości, którzy raportują do kierownika zespołu. Do mojego zespołu poszukuję szóstej osoby. Managerowie zarządzają obszarowo (samodzielnie, bez niższych zespołów). Technologie, których używamy: - PowerBI - XLS - PowerPoint Technologie mile widziane: - SQL - XLS - Makra Santander Consumer Bank SA Santander Consumer Bank to lider na rynku consumer finance w Polsce. Oferujemy kredyty na zakup towarów i usług, gotówkowe, karty kredytowe, różne formy finansowania zakupu samochodu oraz lokaty terminowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Posiadamy także różnorodne rozwiązania ubezpieczeniowe oraz kredyty gospodarcze przygotowane dla dealerów i komisów samochodowych. Od Jesteśmy częścią hiszpańskiej Grupy Santander, do której w Polsce należy również Santander Bank Polska. W 2023 roku po raz kolejny uzyskaliśmy prestiżowy tytuł Top Employer przyznany przez Top Employers Institute. Przyjęliśmy silną kulturę ryzyka i oczekujemy od wszystkich naszych pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska, proaktywnej i odpowiedzialnej postawy w zarządzaniu ryzykiem. Więcej informacji o nas znajdziesz na naszym profilu. Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą w: Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: pr@santanderconsumer.pl.