Specjalista ds. obsługi klienta

  • Poznań
  • Pricer Sp. Z O.o.
Pricer jest szybko rozwijającą się firmą w obszarze technologii, która łączy w sobie energię startupu i ambicje dojrzałej firmy. Oferuje usługi w zakresie analizy dynamiki wartości nieruchomości, opartej na cenach transakcyjnych. Naszymi Klientami są firmy z branży bankowej, ubezpieczeniowej, windykacyjnej oraz deweloperzy, a przede wszystkim osoby indywidualne, które oczekują rzetelnego wsparcia w sprzedaży, kupnie i wycenie swojej nieruchomości. Dołączając do zespołu będziesz miał możliwość stworzenia prawdziwie rewolucyjnego rozwiązania technologicznego, które globalnie zmienia oblicze rynku nieruchomości. Specjalista / Specjalistka ds. telefonicznej obsługi klienta Miejsce pracy: Cała Polska (praca zdalna) Szukamy osoby, która: Będzie realizowała postawione przed nią cele sprzedażowe, Będzie odpowiedzialna za pierwszy kontakt z klientem pochodzącym z naszych źródeł pozyskowych, Zajmie się umawianiem spotkań Ekspertom Rynku Lokalnego, Będzie odpowiedzialna za ponawianie i podtrzymywanie kontaktu z naszymi klientami, Kolejno będzie obsługiwać firmowy system CRM do obsługi zainteresowanych, Zajmie się koordynacją kalendarzy Ekspertów Rynku Lokalnego, Będzie odpowiedzialna za obsługę firmowych czatów oraz mediów społecznościowych. ✅ Nasze wymagania: ✅ Szukamy osób z doświadczeniem w pracy przy obsłudze klienta, Rekomendowane doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży telefonicznej, Doświadczenie lub zainteresowanie branżą nieruchomości także mile widziane, Posiadanie umiejętności miękkich tj. pozytywne podejście, determinacja w realizacji celów, empatia w stosunku do klienta, Bardzo dobra organizacja pracy, Samodzielność w działaniu, Umiejętności sprawnej obsługi komputera, doświadczenia w pracy z różnymi programami/aplikacjami, łatwość w obsłudze nowych narzędzi i rozwiązań, Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, Zaangażowanie w powierzone zadania, Wysoka kultura osobista. ⭐ To oferujemy: ⭐ Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa prowizja), Swoboda wyboru rodzaju umowy o pracę, którą podpiszesz z nami - B2B, UZ, Dostęp do nowoczesnych rozwiązań technologicznych w branży nieruchomości, Możliwość rozwoju oraz współtworzenia nowoczesnego projektu na rynku nieruchomości, Skuteczne narzędzia wspierające sprzedaż, Komputer i wszystkie narzędzia niezbędne do pracy, Pracę w zgranym i dynamicznym zespole specjalistów w swojej dziedzinie.