Customer Care Specialist with German

  • Sopot
  • Autopay S.a.

Zadania i obowiązki na tym stanowisku: profesjonalna obsługa klientów poprzez różne kanały komunikacji, rozwiązywanie problemów klientów i zapewnianie kompleksowej pomocy, tworzenie procedur obsługi klienta, weryfikacja danych osobowych klientów w systemach informatycznych.   Jakie umiejętności cenimy: biegłą znajomość j. niemieckiego i angielskiego (w mowie i piśmie), doświadczenie w dziale obsługi klienta, doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, umiejętność pracy w zespole oraz kreatywność w rozwiązywaniu problemów, umiejętność działania w sytuacjach stresowych, dobrą organizację pracy, otwartość na zmiany oraz łatwość adaptacji w nowych warunkach.   Mile widziane: znajomość rynku e-commerce oraz usług z zakresu płatności, identyfikacja/weryfikacja, komunikacja, zaangażowanie w nowe wyzwania, pasja do tego, co robisz.   Co lubimy w naszej pracy: stabilność zatrudnienia, pracę w trybie hybrydowym samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania, współpracę i udział w unikalnych projektach, nieformalną atmosferę pracy wśród wspierających i lubiących się ludzi, benefity dostosowane do potrzeb pracowników.   Co dalej: zapoznamy się z Twoją aplikacją, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.   CZUJESZ, ŻE PŁYNIEMY NA TEJ SAMEJ FALI - APLIKUJ!