Specjalista ds. controllingu

  • Polkowice
  • Brose Sitech Sp. Z O.o.
Twoje obowiązki, to: planowanie, opracowywanie i koordynacja planów finansowych w przedsiębiorstwie, porównywanie planu z wykonaniem, analiza odchyleń, monitorowanie stopnia realizacji celów przedsiębiorstwa we współpracy z kadrą menedżerska, sporządzanie raportów, analiz finansowych oraz informacji zarządczej na potrzeby zarządu, kierownictwa oraz Grupy, kontrola, weryfikacja i analiza danych finansowych, a także ocena rentowności obszarów działania Spółki, wycena i kalkulacja opłacalności nowych projektów i zamierzeń inwestycyjnych spółki, prawidłowe rozliczenia i kalkulacja kosztów istniejących / nowych wyrobów zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami, pomoc w rozwijaniu narzędzi raportowania zarządczego, proponowanie usprawnień do istniejących procesów controllingowych oraz rozwiązań systemowych (np. SAP). Oferujemy: stabilne zatrudnienie, ciekawą, pełną wyzwań pracę, kontakt z nowymi technologiami, indywidualne możliwości rozwoju zawodowego, dofinansowanie do nauki i szkoleń, liczne benefity finansowe, świadczenia urlopowe i świąteczne, dofinansowanie do posiłków w kantynie, opiekę zdrowotną, pakiety sportowe na preferencyjnych warunkach, elastyczny czas pracy, home office - model hybrydowy. To stanowisko może być Twoje, jeśli: jesteś gotowy/gotowa 2x w tygodniu pracować w biurze w Polkowicach, posiadasz wykształcenie wyższe, preferowane finanse, rachunkowość, controlling, pracowałeś min. 4 lata w dziale finansowym, komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim (mile widziana znajomość języka niemieckiego), obsługujesz programy MS Office, SAP, jesteś osobą samodzielną, systematyczną, komunikatywną, dokładną, obowiązkową, asertywną, posiadasz umiejętność współpracy oraz jesteś osobą odporną na stres, masz prawo jazdy kat B.