Konsultant Help Desk

  • Katowice
  • Coig S.a.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do najważniejszych zadań zatrudnionej osoby będzie: obsługa zgłoszeń użytkowników, rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie kompetencji 1 Linii wsparcia, analizowanie i przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia, nadzorowanie czasu rozwiązania zgłoszeń, informowanie użytkowników o postępie prac nad zgłoszeniem, weryfikacja rozwiązań przekazanych przez inne linie wsparcia, dostarczanie kompletnych i zrozumiałych rozwiązań dla użytkowników, wsparcie użytkowników w procesie uruchomiania nowych usług. WYMAGANIA: Oczekiwania wobec kandydatów: wykształcenie średnie lub wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym, ewentualnie umiejętności informatyczne, wysoka kultura osobista, bardzo dobra dykcja oraz swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnie, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, umiejętność ustalania priorytetów i efektywnej pracy pod presją czasu, odporność na stres, bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietów biurowych i poczty elektronicznej, ogólna wiedza w zakresie systemów informatycznych klasy ERP, wiedza z zakresu oprogramowania systemowego, użytkowego, sieci oraz znajomość obsługi sprzętu biurowego i urządzeń peryferyjnych umożliwiająca wsparcie techniczne użytkowników, dyspozycyjność, gotowość do pracy w systemie zmianowym 24/7/365, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Dodatkowym atutem będzie: doświadczenie w obsłudze klienta, znajomość systemów do obsługi usług Help Desk, ogólna wiedza w zakresie usług informatycznych (usługi w chmurze, outsourcing, kolokacja, itp.). OFERUJEMY: Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego, prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, przyjazną atmosferę pracy, atrakcyjne narzędzia pracy.