IT Support Manager

  • Pruszków
  • Tikrow

Zakres obowiązków: -kierowanie i monitorowanie pracy zespołu odpowiedzialnego za ostatnią linię wsparcia -przyjmowanie i weryfikowanie zadań realizowanych przez Helpdesk -testowanie aplikacji Tikrow oraz tworzenie dokumentacji -konfigurowanie wewnętrznych systemów SFA/CRM -tworzenie oraz autoryzacja CR dotyczących aplikacji wewnętrznych.  -tworzenie analiz i rekomendacji zgodnie z wymaganiami klientów   Wymagania: -min. 3 lata doświadczenia w pracy z systemami SFA/CRM w zakresie wdrożenia, konfiguracji i tworzenia targetów -Praktyczne  doświadczenie w zakresie DB MySQL (select, update, insert, etl) oraz DWH -biegła znajomość systemu ticektowago JIRA -praktyczna znajomość narzędzi takich jak: Microsoft Excel, VBA, PowerQuery, PBI -wykształcenie wyższe kierunkowe ( w obszarze matematyka/fizyka) -zdolność i owartość do szybkiego uczenia się -zarządzanie zespołem -komunikatywna znajomość języka angielskiego (czytanie dokumentacji technicznej)    Mile widzialne: Praktyczna znajomość między innymi: SalsForce, Emigo, Infinite, Microsoft Dynamics 365, HubSpot CRM, FreshSales, LiveSpace, itp) Znajomość systemów zarządzania zgłoszeniami (takich jak np. Assambla, Thulium, Freshdesk, Zendesk etc)