Specjalista ds. wsparcia IT

  • Katowice
  • Statscore Sp.z.o.o.
STATSCORE! Jesteśmy jedną z wiodących firm na świecie w dziedzinie dostarczania innowacyjnych produktów dla branży sportowej. Zbieramy, organizujemy i dostarczamy wysokiej jakości dane sportowe, pomagając entuzjastom sportu, mediom i firmom bukmacherskim osiągać swoje cele. Łączymy ludzi poprzez nasze działania i tworzymy lepszy świat dla sportu każdego dnia!   PRODUKTY Nasze produkty umożliwiają naszym klientom pełną kontrolę nad ich zakładami sportowymi, pozwalając im dostosować ofertę i poprawić wyniki, wykorzystując unikalne i precyzyjne kursy o uczciwej wartości, pochodzące z danych transmitowanych na żywo.   JAKĄ ROLĘ PRZYJMIESZ W ZESPOLE? Poszukujemy osoby technicznie kompetentnej, skutecznej w rozwiązywaniu problemów, a także posiadającej umiejętności interpersonalne i elastyczność w dostosowywaniu się do zmiennych sytuacji. Jako członek naszego zespołu wsparcia IT będziesz odgrywać kluczową rolę w zapewnianiu wyjątkowej pomocy i wsparcia technicznego dla innych zespołów.   TWOJE OBOWIĄZKI Wsparcie użytkowników wewnętrznych w rozwiązywaniu codziennych problemów w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania na miejscu oraz zdalnie; Terminowe przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie zgłoszeń użytkowników; Instalacja, konfiguracja i utrzymanie sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń peryferyjnych; Przygotowywanie sprzętów dla nowych pracowników (w tym tworzenie kont użytkowników, instalacja oprogramowania, konfiguracja poczty itd.) we współpracy z Administracją biura oraz działem HR; Podstawowy serwis sprzętu komputerowego, np. wymiana pamięci RAM, dysku, baterii, naprawa drobnych uszkodzeń; Współpraca w zakresie serwisu sprzętu z firmami zewnętrznymi; Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania; Przygotowywanie instrukcji i aktualizacja bazy wiedzy obejmujących używane oprogramowanie i sprzęt; Wykonywanie testów sprzętu oraz tworzenie i aktualizacja procedur wewnętrznych; Administracja lokalnym środowiskiem IT, systemami poczty elektronicznej, intranetu korporacyjnego; Budowanie, testowanie i wdrażanie nowych technologii z zakresu infrastruktury IT wraz z zespołem IT oraz DevOps;  Ścisła współpraca z pozostałymi osobami w zespolach IT oraz DevOps.   NASZE OCZEKIWANIA Wykształcenie techniczne; Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku; Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej przynajmniej dwa razy w tygodniu; Umiejętność diagnozowania i naprawy problemów związanych ze sprzętem, oprogramowaniem i sieciami; Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows; Wiedza na temat systemów Linux na poziomie podstawowym; Podstawowa wiedza o sieciach (TCP/IP, DHCP, DNS, VPN); Zrozumienie bezpieczeństwa cybernetycznego i najlepszych praktyk związanych z tym zagadnieniem; Silne umiejętności komunikacyjne oraz chęć współpracy z innymi w celu rozwiązywania problemów; Umiejętność pracy w zespole i elastyczność; Umiejętność zarządzania własnym czasem i obowiązkami; Sumienność, kreatywność, chęć dzielenia się pomysłami; Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej.   TWOIM ATUTEM BĘDZIE Umiejętność posługiwania się interfejsem API w celu integracji narzędzi; Dobra znajomość funkcjonowania sieci komputerowych LAN/WAN; Znajomość zagrożeń sieciowych oraz systemowych; Znajomość arkuszy Excel / Google Sheets; Znajomość usług Google Workspace Microsoft 365 Wysoka motywacja do rozwijania umiejętności z zakresu cyberbezpieczeństwa i poznawania nowych technologii.   JAK PRACUJEMY? Pracujemy w samoorganizujących się zespołach Scrum. Planujemy cele Sprintu co 2 tygodnie i korzystamy z OKR w planowaniu każdego kwartału. Mówimy zarówno po polsku (wewnętrznie), jak i po angielsku (z naszymi partnerami). Korzystamy z nowoczesnych narzędzi i sprzętu. Pracujemy w trybie hybrydowym z elastycznymi godzinami, zarówno z domu, jak i z biura w Katowicach (brak dress code).   ZESPÓŁ I WARUNKI PRACY: Roczna premia za wyniki Prywatna opieka medyczna Karty lunchowe Karty sportowe Profesjonalne szkolenia i kursy + kursy języka angielskiego Wydarzenia integracyjne, pikniki rodzinne Dodatkowe dni wolne na: urodziny, wolontariat Program poleceń pracowniczych Owoce / kawa / herbata / napoje Zabawy biurowe w naszej strefie rekreacyjnej, takie jak: piłkarzyki, play station, gry planszowe, rzutki Pakiet powitalny Wszystkie niezbędne narzędzia (laptop, dodatkowy monitor, słuchawki), musisz przynieść tylko swój talent! Wynagrodzenie UoP: 5 000 - 8 000 PLN brutto lub B2B: 6 000 - 9 600 PLN netto   PROCES REKRUTACJI Tylko 3 krótkie etapy przed Tobą: Screening - rozmowa telefoniczna z Rekruterem w języku polskim (20 min.) Rozmowa techniczna - spotkanie online w języku polskim (60 min.) Ostateczna rozmowa kwalifikacyjna - wideorozmowa lub spotkanie w biurze z Kierownikiem Rekrutacji i HR w języku polskim (45 min.)   ZAINTERESOWANY/A? Sprawdź, co nas wyróżnia tutaj . :)