.. oraz narzędzi wspierających testowanie np. DevTools., Dobra znajomość Urządzeń mobilnych, różnic pomiędzy nimi oraz sposobów ich testowania np. .. ycie, możliwość pracy zdalnej, brak dress code’u, program rekomendacji pracowników, inicjatywy dobroczynneEtapy rekrutacji, Spotkanie online, Spotkanie .. inny
STATSCORE! Jesteśmy jedną z wiodących firm na świecie w dziedzinie dostarczania innowacyjnych produktów dla branży sportowej. Zbieramy, organizujemy i dostarczamy wysokiej jakości dane sportowe, pomagając entuzjastom sportu, mediom i firmom bukmacherskim osiągać swoje cele. Łączymy ludzi poprzez nasze działania i tworzymy lepszy świat dla sportu każdego dnia! PRODUKTY Nasze produkty umożliwiają naszym klientom pełną kontrolę nad ich zakładami sportowymi, pozwalając im dostosować ofertę i poprawić wyniki, wykorzystując unikalne i precyzyjne kursy o uczciwej wartości, pochodzące z danych transmitowanych na żywo. JAKĄ ROLĘ PRZYJMIESZ W ZESPOLE? Poszukujemy osoby technicznie kompetentnej, skutecznej w rozwiązywaniu problemów, a także posiadającej umiejętności interpersonalne i elastyczność w dostosowywaniu się do zmiennych sytuacji. Jako członek naszego zespołu wsparcia IT będziesz odgrywać kluczową rolę w zapewnianiu wyjątkowej pomocy i wsparcia technicznego dla innych zespołów. TWOJE OBOWIĄZKI Wsparcie użytkowników wewnętrznych w rozwiązywaniu codziennych problemów w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania na miejscu oraz zdalnie; Terminowe przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie zgłoszeń użytkowników; Instalacja, konfiguracja i utrzymanie sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń peryferyjnych; Przygotowywanie sprzętów dla nowych pracowników (w tym tworzenie kont użytkowników, instalacja oprogramowania, konfiguracja poczty itd.) we współpracy z Administracją biura oraz działem HR; Podstawowy serwis sprzętu komputerowego, np. wymiana pamięci RAM, dysku, baterii, naprawa drobnych uszkodzeń; Współpraca w zakresie serwisu sprzętu z firmami zewnętrznymi; Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania; Przygotowywanie instrukcji i aktualizacja bazy wiedzy obejmujących używane oprogramowanie i sprzęt; Wykonywanie testów sprzętu oraz tworzenie i aktualizacja procedur wewnętrznych; Administracja lokalnym środowiskiem IT, systemami poczty elektronicznej, intranetu korporacyjnego; Budowanie, testowanie i wdrażanie nowych technologii z zakresu infrastruktury IT wraz z zespołem IT oraz DevOps; Ścisła współpraca z pozostałymi osobami w zespolach IT oraz DevOps. NASZE OCZEKIWANIA Wykształcenie techniczne; Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku; Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej przynajmniej dwa razy w tygodniu; Umiejętność diagnozowania i naprawy problemów związanych ze sprzętem, oprogramowaniem i sieciami; Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows; Wiedza na temat systemów Linux na poziomie podstawowym; Podstawowa wiedza o sieciach (TCP/IP, DHCP, DNS, VPN); Zrozumienie bezpieczeństwa cybernetycznego i najlepszych praktyk związanych z tym zagadnieniem; Silne umiejętności komunikacyjne oraz chęć współpracy z innymi w celu rozwiązywania problemów; Umiejętność pracy w zespole i elastyczność; Umiejętność zarządzania własnym czasem i obowiązkami; Sumienność, kreatywność, chęć dzielenia się pomysłami; Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej. TWOIM ATUTEM BĘDZIE Umiejętność posługiwania się interfejsem API w celu integracji narzędzi; Dobra znajomość funkcjonowania sieci komputerowych LAN/WAN; Znajomość zagrożeń sieciowych oraz systemowych; Znajomość arkuszy Excel / Google Sheets; Znajomość usług Google Workspace Microsoft 365 Wysoka motywacja do rozwijania umiejętności z zakresu cyberbezpieczeństwa i poznawania nowych technologii. JAK PRACUJEMY? Pracujemy w samoorganizujących się zespołach Scrum. Planujemy cele Sprintu co 2 tygodnie i korzystamy z OKR w planowaniu każdego kwartału. Mówimy zarówno po polsku (wewnętrznie), jak i po angielsku (z naszymi partnerami). Korzystamy z nowoczesnych narzędzi i sprzętu. Pracujemy w trybie hybrydowym z elastycznymi godzinami, zarówno z domu, jak i z biura w Katowicach (brak dress code). ZESPÓŁ I WARUNKI PRACY: Roczna premia za wyniki Prywatna opieka medyczna Karty lunchowe Karty sportowe Profesjonalne szkolenia i kursy + kursy języka angielskiego Wydarzenia integracyjne, pikniki rodzinne Dodatkowe dni wolne na: urodziny, wolontariat Program poleceń pracowniczych Owoce / kawa / herbata / napoje Zabawy biurowe w naszej strefie rekreacyjnej, takie jak: piłkarzyki, play station, gry planszowe, rzutki Pakiet powitalny Wszystkie niezbędne narzędzia (laptop, dodatkowy monitor, słuchawki), musisz przynieść tylko swój talent! Wynagrodzenie UoP: 5 000 - 8 000 PLN brutto lub B2B: 6 000 - 9 600 PLN netto PROCES REKRUTACJI Tylko 3 krótkie etapy przed Tobą: Screening - rozmowa telefoniczna z Rekruterem w języku polskim (20 min.) Rozmowa techniczna - spotkanie online w języku polskim (60 min.) Ostateczna rozmowa kwalifikacyjna - wideorozmowa lub spotkanie w biurze z Kierownikiem Rekrutacji i HR w języku polskim (45 min.) ZAINTERESOWANY/A? Sprawdź, co nas wyróżnia tutaj . :)