Specjalista ds. komunikacji z klientem

  • Lublin
  • Concentrix
Kim jesteśmy: Concentrix jest wiodącym globalnym dostawcą rozwiązań i technologii w zakresie customer experience (CX), poprawiającym wyniki biznesowe dla najlepszych światowych marek, w tym ponad 100 klientów z listy Fortune Global 500 i ponad 125 klientów z sektora nowych gospodarek. Każdego dnia, w ponad 40 krajach i na 6 kontynentach, nasi pracownicy dostarczają rozwiązania w zakresie customer experience nowej generacji i pomagają firmom lepiej nawiązywać kontakty z klientami. Tworzymy lepsze wyniki biznesowe i wyróżniamy naszych klientów poprzez Strategię Talent Technologię. Concentrix świadczy usługi dla klientów w kluczowych branżach: technologia i elektronika użytkowa; handel detaliczny, podróże i e-commerce; bankowość, usługi finansowe i ubezpieczenia; opieka zdrowotna; komunikacja i media; motoryzacja; energetyka i sektor publiczny. Twój zakres obowiązków obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Nasze wymagania biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1) orientacja na klienta szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe doświadczenie w obsłudze klienta (min. 6 miesięcy) umiejętność aktywnego słuchania w kontakcie z klientem skrupulatność podczas wprowadzania danych do systemu umiejętność efektywnego zarządzania swoim czasem pracy Oferujemy ⭐Umowę o pracę lub umowę zlecenie (pełny etat lub część etatu) ⭐Wynagrodzenie podstawowe bonus 1500 zł ⭐Pracę w systemie zmianowym (poniedziałek – piątek 09:00-20:00, sobota 11:00-17:00) ⭐Rzetelne przygotowanie do pracy ⭐Pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina (dzielnica Czechów) ⭐Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie) - w przypadku umowy o pracę ⭐Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych)