Specjalista/tka ds. marketingu PPC Amazon Ads

  • Wrocław
  • Olimp Marketplace
Kim jesteśmy? Olimp Marketplace to agencja, która specjalizuje się w prowadzeniu i rozwoju sprzedaży na platformach takich jak Amazon, eMAG, eBay, Kaufland i wielu innych. Nasz zespół składa się z ponad 45 doświadczonych specjalistów, którzy nieustannie poszerzają swoje umiejętności i dzielą się wiedzą. Stale poszukujemy nowych talentów, które dołączą do naszego zespołu i pomogą nam budować przyszłość e-commerce. Co oferujemy? Pracę w 100% zdalną – wszyscy pracujemy z domu. Elastyczny czas pracy. Część obowiązków możesz wykonywać nawet w środku nocy. Ważne jest to, aby zadania były ukończone na czas. Wynagrodzenie podstawowe 30-48 zł/h netto VAT (w zależności od umiejętności). Po okresie wdrożeniowym jesteśmy otwarci na negocjacje Twojej stawki. Zależy nam, żebyś zarabiał/a jak najwięcej, jeśli tylko będziesz się sprawdzać. Wynagrodzenie prowizyjne po 3 miesiącach pracy. W wysokości 4/10% od faktury klienta, u którego cel został zrealizowany. Nieustanny rozwój w obszarze marketingu PPC na Amazon. Możliwość poszerzania kompetencji w obszarze e-commerce, podczas angażowania się w projekty innych działów. Dofinansowanie karty Medicover Sport. 10 dni płatnego urlopu. Zatrudnienie na umowę B2B . Pracę na pełen etat lub na więcej, jeśli tylko masz ochotę. Twoim zadaniem będzie: Budowa nowych kampanii na kontach Seller Central Amazon i Amazon Vendor. Optymalizacja istniejących kampanii, mająca na celu osiągnięcie jak największego zwrotu z inwestycji. Prognozowanie budżetu potrzebnego do prowadzenia poszczególnych kampanii. Negocjowanie budżetu reklamowego z Partnerami na podstawie wiedzy i danych. Skrupulatne trzymanie się ustalonych budżetów i wskaźników. Raportowanie postępu w pracach. Stałe szkolenie się w zakresie marketingu PPC. Udział w spotkaniach zespołu, mających na celu poszerzanie ogólnej wiedzy o Amazon. Czego oczekujemy? Doświadczenia w marketingu PPC na Amazon na kilku rynkach. Umiejętności tworzenia i optymalizacji każdego typu kampanii na Amazon: Sponsored Products, Brands i Display. Doświadczenia w pracy z różnymi budżetami. Znajomości programu Helium 10. Dobrej znajomości Excel. Umiejętności analitycznych. Umiejętności efektywnego zarządzania czasem. Dokładności i komunikatywności. Mile widziane: Doświadczenie w pracy agencyjnej. Znajomość programu ClickUp oraz Google Workspace. Jak wygląda proces rekrutacji? 1. Aplikacja – wypełnij formularz, załączając swoje CV. 2. Zadania kwalifikacyjne. W drugim etapie poprosimy Cię o rozwiązanie kilku zadań, sprawdzających Twoje kompetencje w praktyce. 3. Rozmowa kwalifikacyjna. To ostatni krok rekrutacji. Poznamy się, dowiesz się więcej o stanowisku oraz odpowiemy na Twoje pytania.