Community and Content Manager Beauty

  • Gdańsk
  • Slavia Cosmetics
Szukamy Komandoski do zadań specjalnych, zwykła asystentka to za mało Praca tylko dla ambitnych osób. Slavia Cosmetics to jedna z najszybciej rozwijających się firm kosmetycznych w Polsce. Jak jesteś ambitna, to masz ogromne pole do awansowania i rozwoju swoich umiejętności. Kochasz świat kosmetyków? Kosmetyki Slavia są tworzone bezkompromisowo, nie ma w Polsce drugiej firmy, która specjalizowała się w słowiańskiej skórze, a dodatkowo skupiła się tylko na twarzy Dzięki temu, będziemy w niedalekiej przyszłości najlepsi w Polsce, możliwe, że z Tobą na pokładzie. Kogo szukamy: Potrzebujemy kogoś, komu wskażemy problem, ale nie damy często gotowego rozwiązania. Drogę do celu często będziesz musiała wymyślić sama, co daje spory zakres wolności, ale i bardzo dużą odpowiedzialność. Musisz poruszać się po Social Mediach jak ryba w wodzie, będziesz odpowiedzialna za wymyślanie treści i koordynowanie prac zespołu grafików i copywriterów. Będziesz odpowiedzialna za relacje ze społecznością w naszych S.M. Musisz rozumieć jak działa marketing online. Nie rozliczamy się z godzin, możesz skończyć wcześniej, ale jak trzeba zostać dłużej, to zostajemy i walczymy, mamy być najlepsi Rozwijamy się, bez ściemniania, często pracujemy więcej niż mniej. Nie interesuje nas ilość ukończonych kierunków, kursów, a zaradność i doświadczenie. Reasumując, sytuacja będzie się często dynamicznie zmieniać, a Ty musisz nadążyć, jak komandoska Możesz się spodziewać: Testowania prototypowych kosmetyków :) Samodzielne załatwianie spraw Współpracy z naszymi partnerami biznesowymi Dbanie o zawartość treści i ofert w sklepie internetowym przygotowywanie pism, raportów realizacja bieżących zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem firmy obsługa korespondencji oraz dbałość o prawidłowy obieg informacji i dokumentów współpraca z innymi działami tj. dział marketingu i dział produktowy zarządzanie umowami w spółce oraz nadzór nad ich realizacją przygotowywanie uchwał w spółce Przyjmowanie towaru na magazyn i koordynacja logistyki kompletowanie faktur od dostawców oraz współpraca z księgowością obsługa telefonu oraz firmowej skrzynki pocztowej zamawianie produktów wysyłkowych/ biurowych koniecznych do prowadzenia spraw spółki współpraca z grafikiem i drukarnią wykonywanie innych zadań administracyjno-organizacyjnych na potrzeby spółki Dodatkowym atutem będzie: prawo jazdy angielski na poziomie B1 znajomość platform do sklepów internetowych Co dajemy: Rozwój Współwłaścicielami jest Maciej Wieczorek, Ekspert w Rolls Royce jeden z największych kanałów biznesowych w Polsce na YT oraz Kacper Bisanz z kanału Smart Life, sporo się od nich nauczysz. Możliwość pracowania zdalnie w ustalone dni Pracujemy na komputerach Apple Dostęp do szkoleń Nowoczesne biuro w Gdyni Czego nie akceptujemy: Marudzenia Szukamy wspólnie rozwiązań, a nie problemów. Zarobki Startujemy od 8000 na UZ lub B2B, będziesz dobra w tym co robisz możesz liczyć na awans, od Ciebie zależy ile zarobisz, chętnie zapłacimy więcej osobie nieprzeciętnej, która się wykaże. Szukasz posady, w której będzie bardzo spokojnie i mało roboty? Odpuść… Jesteś pewna siebie i ambitna, chcesz mieć wpływ na firmę i kreować swoje miejsce pracy, świetnie To Ciebie szukamy. Pierwszy test: prześlij 2 minutowy film, pokaż się z jak najlepszej strony, przedstaw swoje doświadczenie, umiejętności i zaraź nas swoim entuzjazmem