.. automation and delivering budgeted (both OPEX and CAPEX) targets Identify efficiency gaps and other opportunities enabling further process optimization, digitalization and performance increase Work closely with business partners and European Management to improve relationships, manage expectations and .. inny
Czy w obecnej pracy jako Paid Social Specialist czujesz, że możesz więcej, ale nie rozwijasz się tak szybko jak byś chciał? Albo może pracujesz u klienta, ale szukasz większej różnorodności w kampaniach? Czujesz, że w dynamicznym środowisku odnajdziesz się jak ryba w wodzie? :) To koniecznie doczytaj do końca i zobacz, co możemy wspólnie zdziałać, jeśli dołączysz do nas TWOJE ZADANIA: Powierzymy w Twoje ręce samodzielne tworzenie strategii, planowanie oraz tworzenie kampanii w sieciach społecznościowych (m.in. Facebook) dla Klientów agencji - współpracujemy z największymi polskimi i zagranicznymi markami z różnych branż, a performance to nasza specjalizacja; Będziesz prowadzić, monitorować i optymalizować kampanie wg wyznaczonych KPIs, a także przygotowywać raporty i analizy kampanii z rekomendacjami; Na co dzień będziesz budować pozytywne relacje z Klientami: udzielając konsultacji, prowadząc prezentacje, uczestnicząc w spotkaniach biznesowych czy po prostu przygotowując oferty dla potencjalnych Klientów; będziesz przygotowywać raporty, analizy kampanii oraz rekomendacje dla Klientów oraz oferty dla potencjalnych Klientów, Liczymy na to, że będziesz przy tym śledzić najnowsze rozwiązania związane z obszarem social mediów; Social Ads to tylko jeden z wielu kanałów, w których nasi Klienci prowadzą działania - na co dzień więc też będziesz współpracować z ekspertami z innych obszarów digital marketingu. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI... masz min. 2-3 lata praktycznego doświadczenia w Paid Social w agencji lub po stronie klienta - i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach; Masz doświadczenie w planowaniu, tworzeniu i optymalizacji różnych typów kampanii ( leady, sprzedaż, wizerunek, traffic ); Masz wiedzę z zakresu obsługi Managera reklam na platformach: Facebook, Instagram, TikTok, Linkedin, Pinterest, X Sprawnie poruszasz się po Google Analytics Szybko i sprawnie tworzysz rozbudowane struktury kampanii Social Ads; posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje, sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel – formuły, tabele; PowerPoint), wykazujesz inicjatywę , chęć uczenia się , samodzielność i dążenie do rezultatów , bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania oraz sprawnie rozwiązujesz problemy – i umiesz opowiedzieć o tym na przykładach, znasz język angielski na poziomie średnio zaawansowanym, umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji, jeśli ukończyłeś marketing, zarządzanie, ekonomię, matematykę, metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne lub podobne, to świetnie – będzie to Twój dodatkowy atut! za szkolenia i certyfikaty z obszaru marketingu zgarniasz dodatkowe punkty :) OFERUJEMY : Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe , m.in. z branż: finanse, medyczna, e-commerce. Twój rozwój : na start przechodzisz onboarding z platformą szczegółowo wprowadzającą do firmy i organizacji pracy u nas. Następnie pod okiem doświadczonych specjalistów z naszego działu realizujesz przydzielone zadania Klienckie i na bieżąco dostajesz feedback do nich, stopniowo usamodzielniasz się i dostajesz bardziej złożone oraz samodzielne zadania. Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym), w zależności od tempa Twojego wdrożenia i wyników możliwość rozwoju w kierunku Senior Specjalisty. Praca 100% zdalna lub hybrydowa . WARSZAWA – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office; możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8-9.30 wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B benefity : 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, dofinansowanie do opieki medycznej (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit. Przebieg rekrutacji: Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów. Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach Zadanie. Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!). Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem (opcjonalnie) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach. Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)