HR MANAGER z j. niemieckim m/k

  • Sosnowiec
  • Profit Hr
PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów i ekspertów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci. Rekrutacja to proces, a nie chwilowe zaspakajanie potrzeby. Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych. Obecnie zapraszamy do kontaktu osoby, które chciałyby zostać przez nas znalezione i posiadające kompetencje na stanowisko Specjalisty ds. obsługi Klientów. Nasz Klient- szwajcarska spółka Pflegehilfe Schweiz AG, działająca w branży opiekuńczej jest rodzinnym przedsiębiorstwem poszukującym kolejnego członka zespołu do swojego oddziału w Polsce na stanowisko: HR MANAGER/ Kierownik Działu Personalnego (m/f)- j. niemiecki Miejsce pracy: Katowice Centrum/ praca stacjonarna Region: śląskie Numer referencyjny: DP/W/KAT IDEALNY KANDYDAT lub KANDYDATKA, którego zatrudnimy: Zarządzał/a działem personalnych i posiada doskonałą wiedzę z obszaru ZZL oraz polskiego prawa pracy, Znajdował/a i rekrutował pracowników do swojego przedsiębiorstwa na terenie całego kraju, Posiada doświadczenie zawodowe w spółce z kapitałem zagranicznym o profilu usługowym, Zna biegle/ bardzo dobrze j. niemiecki, Potrafi pracować w środowisku dynamicznym, Jest osobą samodzielną, stanowczą i dyskretną, Cechuje go/ją inicjatywność w działaniu i tworzeniu strategii personalnych, Posiada wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne, Jest otwarty/a na ludzi, umiejętnie i asertywnie reaguje na ich zachowania, posiada empatię i zainteresowanie człowiekiem w całym spektrum jego funkcjonowania w ciągu życia, w szczególności relacji z otoczeniem, zwłaszcza zawodowym, Posiada charyzmatyczną osobowość, potrafiąca wpływać na innych i motywować ich do konkretnych działań, Jest sumienny/a i systematyczny/a w działaniu oraz skuteczny/a w wykonywaniu powierzonych obowiązków i odporny/a na stres, Reprezentuje umiejętności organizacyjne i zdolność pracy zarówno w grupie jak i na indywidualnej pozycji, Jest przedsiębiorcą w przedsiębiorstwie, Umiejętnie słucha, rozróżnia ważności zjawisk i podejmuje trafne decyzji oraz dokonuje obiektywnej oceny faktów i osób z nimi związanych, Myśli analitycznie i perspektywicznie, Posiada kreatywność i elastyczność myślenia. NA KANDYDATA/ KANDYDATKĘ CZEKAJĄ CIEKAWE ZADANIA I WYZWANIA: Tworzenie i kontrola procesów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz strategii personalnej, Zarządzanie działem personalnym, Wybór, selekcja i rekrutacja pracowników do pracy w 3 oddziałach w Polsce Tworzenie umów i stosownych regulaminów wewnątrz firmy, Pełnienie nadzoru nad prawidłowym zastosowaniem prawa pracy, Odpowiedzialność za prowadzone procesy, Planowanie potrzeb szkoleniowych, Opracowywanie i wdrażanie procedur wewnętrznych, Dbałość o prawidłową komunikację wewnętrzną, Współtworzenie projektów, Employer Branding, Ścisła współpraca z zarządem i managerami oraz centralą firmy w Szwajcarii. FORMALNIE KANDYDAT POWINNIEN POSIADAĆ: Wykształcenie wyższe (preferowana ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo, psychologia), Minimum 3 – letnie doświadczenie w pracy na stanowisku menadżerskim, zarządzającym działem personalnym w branży usługowej, w tym w międzynarodowym środowisku, Bardzo dobrą/ biegłą znajomość prawa pracy, Doświadczenie w budowaniu polityki personalnej, Doświadczenie w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych, szkoleniowych i motywacyjnych, Bardzo dobra, umożliwiająca swobodną komunikację biznesową, znajomość j. niemieckiego (warunek konieczny), Umiejętność podejmowania strategicznych decyzji biznesowych, Rozwinięte umiejętności menadżerskie i interpersonalne, Zaangażowanie i odpowiedzialność. OFERUJEMY: Umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie, Udział w tworzeniu strategii biznesowej i polityki personalnej firmy, Pracę w międzynarodowym środowisku z j. niemieckim na co dzień, Narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon). Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w języku niemieckim . Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.