Starsza/y specjalistka/ta ds. rachunkowości (Bridgestone Poznań)

  • Poznań
  • Bridgestone
Bridgestone Poznań uhonorowany tytułem Firmy Dobrze Widzianej jest jedną z najnowocześniejszych fabryk koncernu na świecie. Zatrudnia niemal 2000 pracowników i produkuje ponad 500 rodzajów zaawansowanych technologicznie opon, z których korzystają najwięksi producenci samochodów na świecie, w tym marki premium i prestige. Więcej informacji o Bridgestone Poznań można znaleźć na stronie W związku z powstałym wakatem poszukujemy osoby na stanowisko: Starsza specjalistka / Starszy specjalista ds. rachunkowości miejsce pracy: Bridgestone Poznań Nasza oferta: rozwój zawodowy i zdobycie doświadczenia w międzynarodowej organizacji, ciekawa i stabilna praca w nowoczesnej i prężnie rozwijającej się fabryce, system premii uzależnionej od wyników w pracy, w którym nagradzamy za osiągnięcia, ubezpieczenie grupowe opłacane przez pracodawcę, Pracowniczy Program Emerytalny finansowany przez pracodawcę, prywatna opieka medyczna, świadczenie świąteczne i wakacyjne, dofinansowanie do karty sportowej, zniżki na usługi telekomunikacyjne, zakup opon na preferencyjnych warunkach, program wsparcia dla pracowników (doradztwo w obszarze prawnym, psychologicznym, rozwoju), dofinansowanie posiłków w zakładowej kantynie oraz świeże owoce, program rekomendacji pracowniczych. Co będziesz robić – główne obowiązki: nadzór nad lokalnymi księgami rachunkowymi spółki zgodnie z Ustawą o rachunkowości, we współpracy z centrum usług wspólnych oraz biurem rachunkowym, bieżąca analiza ksiąg, uzgadnianie kont księgowych i zlecanie księgowań, udział w raportowaniu grupowym w cyklu miesięcznym, kwartalnym i rocznym, obsługa audytów, współpraca z instytucjami finansowymi oraz urzędami, sporządzanie sprawozdań i informacji do GUS, PUESC, itp. wsparcie raportowania podatkowego oraz ewidencji księgowej dla operacji magazynowych i sprzedaży, analiza umów i zapewnienie realizacji obowiązków z nich wynikających, nadzór nad systemem kontroli wewnętrznej (JSOx, Blackline), monitorowanie i usprawnianie współpracy spółki z centrum usług wspólnych, inicjowanie usprawnień i dostosowywanie systemu księgowego spółki do bieżących potrzeb wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowanie kalkulacji, deklaracji oraz płatności w zakresie podatku od nieruchomości oraz opłat za użytkowanie wieczyste, wsparcie procesów prowadzenia ulg inwestycyjnych od strony księgowej i dokumentacyjnej, monitorowanie zmian w przepisach, nadzór nad dokumentacją spółki. Czego potrzebujesz, aby objąć to stanowisko – nasze wymagania: wykształcenie wyższe z zakresu finansów i rachunkowości, przynajmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze księgowości, zaawansowana znajomość Excel, wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole i z osobami na rożnych szczeblach w organizacji, komunikatywna znajomość języka angielskiego, biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, znajomość systemu SAP, wysoka motywacja do uczenia się nowych rzeczy, dokładność, spostrzegawczość i dbałość o szczegóły. Następne kroki w procesie: Wszystkie aplikacje zostaną rozpatrzone. Nasz zespół HR skontaktuje się z tymi kandydatami, których chcielibyśmy zaprosić do kolejnego etapu rekrutacji. Nie wahaj się i aplikuj klikając przycisk Aplikuj/Aplikuj teraz Czekamy na Twoją wiadomość!