.. działalności przez pracodawcę zadania zarządzanie czasem pracy pracowników budowlanych nadzór nad jakością wykonywanych prac wyznaczanie zadań .. dostosowywanie czasu pracy pracowników do wykonywanych zadań weryfikacja jakości wykonywanej pracy .. inny
Dołącz do nas jako (Młodszy) Doradca Klienta i rozwijaj się w obszarze sprzedaży w sektorze bankowym pracując stacjonarnie w jednym z oddziałów w Białej Podlaskiej, Lublinie, Puławach lub Zamościu. Czym będziesz się zajmować? Rozmawianiem face2face z klientami celem sprzedaży produktów bankowych dopasowanych do ich potrzeb; Budowaniem relacji, organizowaniem spotkań sprzedażowych i prezentacji; Rozwijaniem swojej wiedzy z zakresu oferowanych usług oraz technik sprzedaży, negocjacji, sztuki prezentacji; Osiąganiem wyznaczonych celów indywidualnych i zespołowych; Tworzeniem notatek ze spotkań, prostym raportowaniem w systemie, który usprawni Twoją pracę i pomoże mieć wszystko pod kontrolą. Jakie są Twoje cechy? (Odkrywca) Chcesz się rozwijać, niestraszna Ci nauka i wyzwania, dziarsko idziesz do przodu: Nie musisz mieć obszernego doświadczenia jako sales - grunt, żebyś miał(a) za sobą pierwsze doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta, był(a) pozytywny/a, zaangażowany/a i czuł(a) miętę do rozwoju, słów, słuchania, osiągania celów . Przygotowywania ofert, technik negocjacyjnych i prezentowania produktu Cię nauczymy!; (People Person) Lubisz ludzi i kontakt z nimi: Nie boisz się porozmawiać z klientem o jego potrzebach, przedstawić oferty, rozwiać wątpliwości i finalnie zdobyć jego serca . Twój entuzjazm w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji sprawia, że czerpiesz satysfakcję z interakcji z drugim człowiekiem. Twoje skille komunikacyjne i empatia pozwolą Ci na nawiązywanie pozytywnych relacji biznesowych skoncentrowanych na potrzebach drugiej strony, skutkując lojalnością i ogólną sympatią. Co nie przeszkodzi Ci być niczym Wilk z Wall Street i negocjować, proponować, oponować celem osiągania celów sprzedażowych; (Złotousty) Potrafisz rozmawiać: Dostosowujesz sposób komunikacji do kontekstu i potrzeb rozmówcy tak, aby poprowadzić rozmowę w sposób, w który potrzebujesz, czyt.: jak czegoś chcesz, to zazwyczaj udaje Ci się to wyczarować . Potrafisz (wy)słuchać, zadawać trafne pytania i przekazywać informacje w zrozumiały i przekonujący sposób; (Mistrz Zen)Są w Tobie cierpliwość i zrozumienie dla drugiego człowieka. Zdajesz sobie sprawę, że nie każdy musi się znać na wszystkim, w tym na produktach bankowych i zawiłościach z nimi związanymi. Jak trzeba, to tłumaczysz pięć razy jak działa mechanizm danego produktu, opłaty, zależności, warunki, ograniczenia, plusy i minusy, rozrysowujesz, podkreślasz, a to wszystko przy zachowaniu profesjonalizmu i absolutnego spokoju, najlepiej okraszone serdecznym uśmiechem. Traktujesz innych tak, jak sam(a) chciał(a)byś być traktowany/a; (Ogarniacz) ️ Umiesz sobą zarządzić: Kalendarz, notatki, remindery, listy zadań (Trello czy Asana) - wiesz, że bez dobrej organizacji nie ma efektywnej sprzedaży, wszyscy zginiemy a czas przeleci nam przez palce . Ogólnie to masz ogarnięte i pod kontrolą, zarządzasz czasem i zadaniami - wiesz co, jak, kiedy, z kim, komu, kto i dlaczego. Niestraszne Ci takie hasła jak: formalności, umowy, notatki, deadline, skrupulatność, dokładność, poprawność językowa, formatowanie tekstu ️ Oczywiście korzystamy z nowoczesnych narzędzi, które pomagają mieć wszystko pod kontrolą; (Team Player) Potrafisz pracować samodzielnie i zespołowo: Rozumiesz wagę grania do jednej bramki , zaufania, komunikacji, jak i samodzielności oraz odpowiedzialności za zespołowe i indywidualne cele i wyzwania; (Super Kaczka) Nie łamiesz się i nie poddajesz tak łatwo: Zdajesz sobie sprawę, że nie każdy klient zdecyduje się na Twoją propozycję i bywają tacy, którzy nie są tak sympatyczni jak Ty, ale spływa to po Tobie jak po kaczce, i dalej dzielnie prujesz, nie zniechęcając się - w końcu jutro też jest kolejny, wspaniały dzień na kontakt z super klientem! ; (Matura+) Masz wykształcenie średnie lub wyższe, a językiem polskim posługujesz się na poziomie ojczystym. Co oferujemy? Umowa: stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę; Wynagrodzenie podstawowe + premie od sprzedaży: im więcej klientów pozyskasz, tym więcej zarobisz (nie ma górnej granicy premii!); Atrakcyjne szkolenia wewnętrzne; Jasna ścieżka kariery (zmiana stanowiska i wzrost płacy); Młody, przyjazny i wspierający się dynamiczny zespół ukierunkowany na rozwój i osiąganie celów; Praca stacjonarna w oddziale w jednym z miast: Biała Podlaska, Zamość, Lublin, Puławy. Jak wygląda proces rekrutacyjny? Wysyłasz CV; W ciągu 3 dni roboczych dzwoni do Ciebie rekruter na krótką, wstępną rozmowę. Jak dacie sobie zielone światło, to... Widzimy się zdalnie: na spotkaniu będzie Lukrecja (z ramienia rekruterów) oraz Łukasz (Head of Sales), którzy porozmawiają z Tobą o nas, o Tobie, Twoim doświadczeniu, codziennym życiu sprzedawcy oraz odpowiedzą na Twoje pytania. Jeśli i tutaj damy sobie zielone światło, to... Otrzymasz link do naszej własnej platformy szkoleniowej, gdzie czeka Cię trochę nauki o sprzedaży i produktach bankowych, a następnie test, z którego, aby przejść dalej, należy otrzymać wynik pozytywny. Jeśli zdasz test, to... W ciągu 5 dni roboczych umówimy Cię na finalną rozmowę z instytucją bankową, która jest naszym klientem; W ciągu kolejnych 5 dni roboczych otrzymasz informację o wyniku rekrutacji.